LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wachten op Coolblue-bestelling via Dynalogic
-
Wachten op Coolblue-bestelling via Dynalogic
Wasdroger besteld bij Coolbleu. Volgens hun website de volgende dag bezorgt. Een middag en een avond gewacht. Niets bezorgd. Wel een mail gekregen om een nieuwe afspraak te maken. Geen exusus geen rede. Nieuwe afspraak gemaakt. Weer een hele middag zitten wachten. Weer niets bezorgd. Track en trace werkt niet op hun website. Mailen heeft geen zin want ze antwoorden niet. Bellen kan maar voor € 0,45 per minuut. Dat gaan we dus niet doen. Net een klacht op de facebook van Dynalogic gezet, daar regend het van soort gelijke klachten.
Beste Radar kan hier wat aan gedaan worden. Dit kan toch niet. Overigens staat Coolbleu je wel heel netjes te woord, maar zeg er niets aan te kunnen doen. Kortom het schiet niet op. Ik kan wel mijn geld terug krijgen. Maar ik wil gewoon de droger.
Vriendelijke groet Conny de Bruijn
Beste Radar kan hier wat aan gedaan worden. Dit kan toch niet. Overigens staat Coolbleu je wel heel netjes te woord, maar zeg er niets aan te kunnen doen. Kortom het schiet niet op. Ik kan wel mijn geld terug krijgen. Maar ik wil gewoon de droger.
Vriendelijke groet Conny de Bruijn
Re: Wachten op Coolblue-bestelling via Dynalogic
Misschien vandaag? Daar heb je ook niet veel aan...Haha.
Ik kan begrip hebben dat een pakket iets langer op zicht laat wachten dan normaal. Maar als er al met de klant is afgesproken dat een pakket wordt geleverd dan kun je het toch niet zomaar annuleren!? Mensen blijven er namelijk wel voor thuis.
En het is ook niet voor de eerste keer dat er bij Dynalogic iets verkeerds gaat.
Om de haverklap worden leveringen uitgesteld ondanks toezeggingen en dat wordt allemaal afgewimpeld als 'sorteerfout'
De klantenservice (duur 0900-nummer) is nauwelijks te bereiken en verbindingen worden zomaar verbroken zodat je opnieuw moet bellen. Klantenservice helpt/denkt ook niet met je mee en kan NIETS betekenen. Vele kritische klanten krijgen een ban op Facebook en zelfs achterover drukken van pakketten door [gedeelte verwijderd] bezorgers is ook aan de orde van de dag wat ik diverse keren heb gelezen in de recensies.
[Gedeelte verwijderd vanwege ongefundeerde bewering] Ook onvoorstelbaar dat grote bedrijven als Wehkamp, Mediamarkt, Cool-Blue nog zaken doen met deze club ondanks de vele klachten. Oh ja, op hun Facebook staat dat er vanwege het mooie weer vertragingen zouden zijn. Erg aannemelijk ook voor een vervoersbedrijf toch? Wat een lachertje....
Beslist geen zaken doen met zo'n bedrijf
Ik kan begrip hebben dat een pakket iets langer op zicht laat wachten dan normaal. Maar als er al met de klant is afgesproken dat een pakket wordt geleverd dan kun je het toch niet zomaar annuleren!? Mensen blijven er namelijk wel voor thuis.
En het is ook niet voor de eerste keer dat er bij Dynalogic iets verkeerds gaat.
Om de haverklap worden leveringen uitgesteld ondanks toezeggingen en dat wordt allemaal afgewimpeld als 'sorteerfout'
De klantenservice (duur 0900-nummer) is nauwelijks te bereiken en verbindingen worden zomaar verbroken zodat je opnieuw moet bellen. Klantenservice helpt/denkt ook niet met je mee en kan NIETS betekenen. Vele kritische klanten krijgen een ban op Facebook en zelfs achterover drukken van pakketten door [gedeelte verwijderd] bezorgers is ook aan de orde van de dag wat ik diverse keren heb gelezen in de recensies.
[Gedeelte verwijderd vanwege ongefundeerde bewering] Ook onvoorstelbaar dat grote bedrijven als Wehkamp, Mediamarkt, Cool-Blue nog zaken doen met deze club ondanks de vele klachten. Oh ja, op hun Facebook staat dat er vanwege het mooie weer vertragingen zouden zijn. Erg aannemelijk ook voor een vervoersbedrijf toch? Wat een lachertje....
Beslist geen zaken doen met zo'n bedrijf
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jun 2017 15:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic gedeelte verwijderd door moderatie
Reden: Offtopic gedeelte verwijderd door moderatie
Ik kan je nog erger vertellen. Tapas arrangement besteld via Groupon bij MyCooks. Zou zaterdag 3 juni bezorgd worden door Dynalogic . Is vers bereid eten moet dus die dag bezorgd worden. De bezorger gevolgd de hele rit. Is hij een half uur van ons adres af, had hij zijn 8 uur er op zitten en gaat naar huis met mijn maaltijd. Was voor zondag voor 8 personen, heb ik iedereen af moeten bellen en moest dus iedereen op 1e Pinksterdag nog naar de supermarkt. Iedereen boos. We kregen ook niet eens een telefoontje dat hij niet meer kwam, niks. Wat was de brutaliteit van de bezorger van Dynalogic.
Kwam hij afgelopen dinsdag avond alsnog die doos met "verse" maaltijd brengen. Had dus 4 dagen buiten de koeling gestaan. Uiteraard geweigerd.
Een mail gestuurd met de klacht naar Dynalogic, kreeg ik een mail terug dat ze het te druk hadden en dat ze mijn mail niet gaan beantwoorden.
Moet dat bedrijf niet eens aangepakt worden?
Kwam hij afgelopen dinsdag avond alsnog die doos met "verse" maaltijd brengen. Had dus 4 dagen buiten de koeling gestaan. Uiteraard geweigerd.
Een mail gestuurd met de klacht naar Dynalogic, kreeg ik een mail terug dat ze het te druk hadden en dat ze mijn mail niet gaan beantwoorden.
Het is te bizar voor woorden en iedere keer als ik denk 'het kan niet erger' komt er toch weer een verhaal bij waarvan ik denk 'hoe is het toch mogelijk??' Chauffeurs kunnen blijkbaar alles doen zonder berispeingen of ontslag te krijgen. Zo slecht zit die organisatie in elkaar. Iedereen staat machteloos toe te kijken......onvoorstelbaar!!!!
En wat zei de verkoper? Natuurlijk gaat dynalogic u niet antwoorden, u bent geen klant van dynalogic, dat is de leverancier van het eten. Daar moet u uw beklag doen. En het bedrijf aanpakken door radar? Misschien gewoon de bedrijven die leveren via dynalogic links laten liggen.Mazda0106 schreef:Een mail gestuurd met de klacht naar Dynalogic, kreeg ik een mail terug dat ze het te druk hadden en dat ze mijn mail niet gaan beantwoorden.
-
Op zaterdagavond een gasfornuis besteld bij CoolBlue. Maandag in huis,....dacht ik. Op dinsdag wordt de keuken geplaatst zonder gasfornuis. Na ruim een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk een "echte coolblue-er" aan de lijn. Begrip, begrip en nog eens begrip voor mijn boosheid. Daar heb ik niks aan. De track en trace gaf op een gegeven moment aan dat de bezorging in de buurt was. Niets meer vernomen. De medewerker van CoolBlue gaf toe dat Dynalogic een slecht bedrijf is maar ach.... ze doen er niets aan. De bezorger [naam verwijderd door Moderatie] is in Landgraaf gestrand volgens de Track and Trace. Hij was er bijna. Je kan Dynalogic de schuld geven maar Cool Blue doet er zaken mee dus deze mag een ijskoude douche van mij krijgen.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jun 2017 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd door Moderatie
Reden: Naam verwijderd door Moderatie
Sterkte iedereen! Ik dacht dat Kassa Radio (17-06-2017) op zaterdagmiddag tussen 15:00 en 16:00 uur op NPO radio 1er een item over gaat maken? (dat las ik op een andere website)
Als dat zo is dan ga ik zeker luisteren....
Als dat zo is dan ga ik zeker luisteren....
Ik bestel donderdag 15 juni een tplink ac 450 wireless Nano usb adapter, krijg de gelegenheid om die de zelfde dag nog te laten bezorgen, voor 9,95 extra, dat aan gevinkt, kreeg van dynalogic een mail, ze komen tussen 18.00 uur en 22.00 uur. dacht wat een service, en dat alles voor een glimlach. maar om iets voor 22.00 gebeld met coolbleu waar mijn pakket bleef. nou dat konden ze mij daar niet vertellen, moest vrijdag maar weer bellen, als het niet was bezorgd
Vrijdag weer gebeld, zou nu zaterdag worden bezorgd, geen excuus helemaal niks, en waar het fout was gegaan wisten ze ook niet. kon kiezen tussen 8.00 en 13.00 uur of tussen 13.00 en 17.00 uur. Koos voor het eerste tussen 8.00 en 13.00 uur. En ja de hele ochtend weer zitten wachten niks, komt die knakker om 13.50, gevraagd om de reden dat die zo laat was, kreeg een bod antwoord, moest ik maar na zijn baas bellen.
nog gevraag hoe het zat met de 9,95 of ik dat geld weer zou krijgen, kreeg een antwoord dat ze dat moesten over leggen.
Haar baas dynalogic een mail gestuurd, kreeg een standard mail terug, de mail was ont vangen, en ze zouden zsm contact opnemen.
Aan de telefoon zijn ze vriendelijk als ze iets willen verkopen, maar vraag je iets dan reageren ze er bot
Vrijdag weer gebeld, zou nu zaterdag worden bezorgd, geen excuus helemaal niks, en waar het fout was gegaan wisten ze ook niet. kon kiezen tussen 8.00 en 13.00 uur of tussen 13.00 en 17.00 uur. Koos voor het eerste tussen 8.00 en 13.00 uur. En ja de hele ochtend weer zitten wachten niks, komt die knakker om 13.50, gevraagd om de reden dat die zo laat was, kreeg een bod antwoord, moest ik maar na zijn baas bellen.
nog gevraag hoe het zat met de 9,95 of ik dat geld weer zou krijgen, kreeg een antwoord dat ze dat moesten over leggen.
Haar baas dynalogic een mail gestuurd, kreeg een standard mail terug, de mail was ont vangen, en ze zouden zsm contact opnemen.
Aan de telefoon zijn ze vriendelijk als ze iets willen verkopen, maar vraag je iets dan reageren ze er bot