LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Warenhuis Wildenborg Haaksbergen
Warenhuis Wildenborg Haaksbergen
Op 31 juli via hun website twee snijplankjes gekocht voor 11,48 euro.Nadat ik een paar keer navraag had moeten doen,bleken ze niet geleverd te kunnen worden.Tot nu toe geen restitutie aankoopbedrag,ondanks toezeggingen en zelfs verklaring dat het al teruggestort zou zijn.Geen reactie op schriftelijke klacht hierover.Nauwelijks reactie op emails,sms.Termijnen die in hun voorwaarden worden gesteld voor levering of restitutie zijn al zeer ruim overschreden.
Re: Warenhuis Wildenborg Haaksbergen
Nauwelijks reactie, dus wel iets, wat dan?
Re: Warenhuis Wildenborg Haaksbergen
Sorry prem. ik had je reactie niet gelezen.Niet goed aangevinkt dat ik daar melding van zou krijgen .Hier antwoord op je vraag:
Wel belofte per telefoon,ik belde, om achter levering aan te zitten,maar niets meer van gehoord en daarna belofte ,na bellen van mij,om geld terug te storten.Per email mededeling dat geld teruggestort was,nadat ik daar weer om gevraagd had.Maar dat had ik niet ontvangen.
Inmiddels heb ik het geld ,nadat ik had gemaild dat ik aangifte had gedaan.
Je kunt digitaal aangifte doen van internetoplichting via www.mijnpolitie.nl
Wel belofte per telefoon,ik belde, om achter levering aan te zitten,maar niets meer van gehoord en daarna belofte ,na bellen van mij,om geld terug te storten.Per email mededeling dat geld teruggestort was,nadat ik daar weer om gevraagd had.Maar dat had ik niet ontvangen.
Inmiddels heb ik het geld ,nadat ik had gemaild dat ik aangifte had gedaan.
Je kunt digitaal aangifte doen van internetoplichting via www.mijnpolitie.nl