LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat te doen met waardeloze reparatieservice Belsimpel.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lipvis87

Wat te doen met waardeloze reparatieservice Belsimpel.nl?

Ongelezen bericht door lipvis87 »

Op 7 mei ging mijn Blackberry stuk die ik gekocht had via Belsimpel.nl Hij viel nog in de garantieperiode. Belsimpel gebeld en mij werd verteld dat ik hem naar hen op moest sturen ter reparatie, en dat ik hem dan binnen 10 werkdagen terug zou krijgen. De medewerker vertelde me dat bij defecte Blackberrys vaak een nieuw toestel word teruggestuurd. Maakt mij niet uit, als ik maar weer een telefoon heb die het doet. Dus op 7 mei meteen mijn toestel opgestuurd.

Op 22 mei heb ik nog eens gebeld en gemaild met Belsimpel om te vragen naar de stand van zaken. Er werd verteld dat er nog gezocht werd naar een geschikt reparatiecentrum voor mijn Blackberry. Hij lag dus nog bij hen op de plank.

Ondertussen zijn we 12 weken verder. Ik heb nog een paar keer gemaild met Belsimpel en krijg steeds hetzelfde antwoord: de reparatie van Blackberrys duurt nu eenmaal lang. (al werd op 7 mei nog verteld dat ik binnen 10 werkdagen weer een werkend toestel zou hebben). Op 13 juni heb ik een klacht bij ze ingediend omdat hij toen nog steeds op de plank lag bij ze. Ik werd toen gebeld door Belsimpel dat de manager bezig was met de leverancier om hem te laten maken. Er zou een discussie gaande zijn over welk reparatiecentrum het toestel zou moeten laten maken. Maar er werd beloofd dat ze er druk mee bezig zijn en dat het niet zo lang meer zou gaan duren.

Vandaag heb ik er weer achteraan gemaild. En hetzelfde antwoord gekregen: "Zoals mijn collega reeds aangaf duurt de reparatie van een Blackberry langer dan gemiddeld. Wij zijn hierbij afhankelijk van de leverancier, welke over de reparatie procedure gaat. Zodra wij meer weten hoort u hier direct van. Wij doen ons uiterste best om het zo spoedig mogelijk in orde te maken."

Ik vind het echt belachelijk dat eerst wordt gezegd dat je toestel binnen 2 weken weer terug wordt gestuurd en dat ik nu al 3 maanden bezig ben. En dat hij dus nog steeds niet gerepareerd is, want hij ligt blijkbaar nog steeds bij Belsimpel op de plank om doorgestuurd te worden naar een leverancier. Ik heb al een klacht ingediend maar dat heeft dus ook nog niet echt geholpen. Ik word er echt doodmoe van. Wat kan ik nog doen?

crazyme

Re: Wat te doen met waardeloze reparatieservice Belsimpel.nl?

Ongelezen bericht door crazyme »

Briefje schrijven met als boodschap dat je het wachten nu zat bent.

Je wil een vervangend toestel, en/of je aankoopbedrag terug zodat je een ander toestel kunt kopen.

En dan maar weer afwachten...

Gesloten