Over de klantenservice van Watch2Day zijn er veel negatieve reviews te vinden en ik snap nu waarom:
Een horloge werd met een defect geleverd en pas na eindeloos wachten (5 weken) en veel geharrewar mocht ik die retourneren. Zij stuurden mij een retourlabel van Post.nl toe en de volgende dag hebben zij het horloge ontvangen.
We zijn nu weer 4 weken verder en het horloge is volgens de track&trace keurig afgeleverd, maar nu zegt Watch2day ineens de retourzending niet te hebben ontvangen.
En wat nu komt slaat alles: zij weigeren creditering omdat de retourzending niet aangetekend is gebeurd, maar het is nota bene hun eigen retourregeling! Dat zij het niet nodig vinden om de retourzending aan te tekenen kan natuurlijk niet betekenen dat ik als klant verantwoordelijk ben voor het 'zoekraken' in hun magazijn.
In totaal ben ik nu 9 weken aan het steggelen om te proberen het defecte horloge vervangen (dan wel geld terug) te krijgen en keer op keer laten ze mij wachten om vervolgens met een afwijzend antwoord te komen.
Naar hun slogan: "De SLECHTSTE webshop van NL!"
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Watch2day weigert terugbetaling geretourneerd product
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: Watch2day weigert terugbetaling geretourneerd product
Als zij het verzendlabel hebben aangeleverd, zijn zij opdrachtgever bij PostNL. Uw verantwoording houdt op bij het inleveren bij een PostNL punt en het ontvangen van het verzendbewijs. Zij zijn verplicht uw retour te behandelen als zijnde bij hen aangekomen.
Re: Watch2day weigert terugbetaling geretourneerd product
De verzender is aansprakelijk voor het niet aankomen, ook als de ontvanger de overeenkomst sluit met PostNL. De track en trace levert overigens wel bewijs op.