LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAY2PAY

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Nens

WAY2PAY

Ongelezen bericht door Nens »

Ik heb een tijdje terug een bestelling gedaan bij ticketmaster.nl betaald met mijn way2pay account, maar de site van way2pay liep vast. Ik heb het 2x geprobeerd maar hij bleef bezig.

Nu heb ik die kaarten nooit ontvangen. Het geld is wel afgeschreven, ik heb de bank gebeld om het geld wat automatisch is afgeschreven terug te laten boeken. Ik heb verschillende keren gemaild naar way2pay. Ik heb vandaag de ING groep gebeld, 020-8511625, gevraagd naar de afdeling way2pay. Niemand was daaraanwezig.

Nu kreeg ik zojuist wel een mailtje: MAAR IK HEB NOOIT IETS GEHAD!

Geachte mevrouw Schepers,

De afgelopen week heeft u Way2Pay gemachtigd geld te incasseren van uw bankrekening(en). Op basis daarvan is toen uw Way2Pay tegoed direct verhoogd. Het gaat om de volgende Internet Incasso Machtiging(en):

Bedrag Datum Bankrekening
EUR82,76 26-01-2005 prive
-------------------------------------------
EUR82,76 Totaal

Dit is mislukt, vermoedelijk omdat er op dat moment niet voldoende saldo op uw rekening aanwezig was.

Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken zullen we de komende week nog een tweede poging tot incasso doen. Tot die tijd is uw Way2Pay rekening geblokkeerd. Zodra wij succevol hebben kunnen incasseren, wordt uw rekening weer vrijgegeven.

Indien wij voor de tweede keer niet kunnen incasseren, zullen wij onze vordering uit handen geven.

Met vriendelijke groet,

John Mooring
Manager Operations Way2Pay

Mimi

Re: WAY2PAY

Ongelezen bericht door Mimi »

wordt binnen afzienbare tijd toch opgeheven, dus je moet er nog snel bij zijn ook.

Gesloten