Eerste ervaring was goed hoewel deze niet tot een levering leidde: batterijhandgreep voor camera besteld. Webshop liet zien dat deze op voorraad was. Daags daarna een emailtje dat dit een foutje was en dat ik òf kon wachten op voorraad (5-7 dagen) òf geld terug kon krijgen. Had het artikel dringend nodig dus geannuleerd en andere tijdelijke oplossing gevonden. Geld stond een paar dagen later keurig op mijn rekening.
Besteld 7/12, gecancelled 8/12, bevestigd 9/12 geld terug op rekening 12/12
Tweede ervaring: nieuwe voorraad dus toch maar opnieuw besteld. Elders wel zo'n €12 goedkoper gezien (we hebben het over een totaal van €53, dus significant). De website heeft een "laagste prijsgarantie" en die maken ze wat mij betreft geheel waar. Mailtje gestuurd met verwijzing naar andere webshop met lagere prijs. Kreeg nog dezelfde dag bevestiging dat ze deze prijs zouden honoreren en instructie hoe te handelen. Nog géén dag later bericht dat het verschil op mijn rekening gestort zou worden.
Lang verhaal kort maken: Deze webshop is aangesloten bij 2 keurmerken , Safe2Shop en Digikeur en maakt dit ook helemaal waar wat mij betreft. Een dikke pluim, zo kan het dus ook!