Het leek een vertrouwde en professionele pagina. Allemaal leuke spullen die verkocht werden. Ik zag er ook flessen parfum bij. Het zou hier aan om originele flessen. 45 euro per fles leek mij ook geloofwaardig. Want op de zwarte markt kun je ze ook voor deze prijs halen. Ik besloot 2 flessen te bestellen. Ik moest €96,75 storten op mevrouw I. Belhaj haar reknr. Dit heb ik gelijk gedaan. Bestelling zou diezelfde week nog binnen komen. Anderhalf maand later nog niks. Na vele mails te hebben verstuurd met in het begin 3 smoesjes waarom het nog nie is aangekomen vervolgd zonder enige reactie, besloot ik aangifte te doen. En met resultaat dacht ik; want nog geen paar dagen daarna was mevrouw weer actief op haar fb. Eerste reactie van haar was dat dit niet nodig was dat ik mijn geld terug zou krijgen als ik mijn aangifte in zou trekken. Dat haar collega nu op het bureau zit bla bla bla. Ik zei als ik en de andere gedupeerd (ja er zijn meer meiden die geen bestelling ontvangen hebben of beschadigde dingen binnen hebben gehad) hun geld terug hebben dan trekken we de aanklacht in.
Hier ging zij mee akkoord maar haar collega kennelijk niet want die kwam met een mail dat we alleen een tegoedbon konden krijgen of opnieuw het product wat besteld is. Om verhaal kort te maken een dame kreeg dezelfde colbert terug die ze had geretourneerd (de gat was dicht genaaid en er zaten vlekken op) en ik kreeg een namaak geur! Ik laat het hier niet bij zitten ik heb haar adres gegevens en als het zo ver moet komen dan zoek ik haar op!! Het gaat niet om een groot bedrag maar in de tijd van crisis dan is het een probleem en principieel maak ik me er bozer om!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "Webshopje" "La Belle Boutique" op Facebook
Re: "Webshopje" "La Belle Boutique" op Facebook
ik kom nou niet bepaald erg nederlandse "shops" tegen als ik op Fb zoek naar [ la belle boutique ]