LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Website resultaten misleidend en klantonvriendelijk

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NRKoppe

Website resultaten misleidend en klantonvriendelijk

Ongelezen bericht door NRKoppe »

Mijn klacht is vergelijkbaar met een andere zaak waar SRC een uitspraak heeft gedaan, namelijk;
https://www.reclamecode.nl/webuitspraak.asp? ID=194899&acCode

Ook ik gebruikte een snelkoppeling op de website naar ‘verduisterende rolgordijnen’.

Ik verwacht via deze link dan ook daadwerkelijk en alleen verduisterende gordijnen te zien en niet eerst een hele reeks die hier niet aan voldoet om vervolgens 50+ artikelen verder onderaan de pagina pas de verduisterende gordijnen te laten zien.

Via internet heb ik uit diverse klachten en reviews dit probleem met ‘verkeerd bestellen’ door fout weergegeven rolgordijnen on het desbetreffende knop.

Het bedrijf reageert inmiddels niet meer op mijn klacht.
De site is (nog steeds) niet aangepast, zo ook niet na de vorige uitspraak

NeoDutchio

Re: Website resultaten misleidend en klantonvriendelijk

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Over welke website en bedrijf gaat het? En wat heeft een zoekfunctie ergens te maken met iets verkeerds bestellen? Het kan aan mij liggen, maar ik snap er niets van.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Niet gemeen bedoeld hoor, maar heel handig met snelkoppelingen bent u niet aangezien de link naar de reclame code commissie niet correct is. :D

Bedoelt u deze pagina

https://www.reclamecode.nl/webuitspraak ... 899&acCode

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zwarte wil ik niet, te donker en ik zie niets als ik in de nacht naar toilet wil en moet licht aandoen...

De witte houden minder tegen maar ik kan in schemer door straatverlichting tot de weg vinden.....
Elk persoon zoekt iets anders en bij rolgordijnen vind je die. zowel de dichte als licht doorlatende.....
En bij Verduisteren... iets verduisteren ze allen en een zoekmachine is hulpje, geen garantie........

Gesloten