Een maand geleden bij deze webwinkel behang en plaksel besteld. Moest eerst betaald worden. Netjes gedaan, behang wel ontvangen maar plaksel zal er niet bij. Even een mailtje gestuurd, een paar dagen later bericht dat het verzonden zou zijn. Niets ontvangen. Nogmaal gemaild, zou verzonden zijn..... Affijn om een lang verhaal kort te maken, diverse keren gemaild, diverse keren de belofte dat het nagezonden zou worden maar steeds niets ontvangen.
Uiteindelijk maar geld teruggevraagd. Weer een belofte van het bedrijf dat ze het over zouden maken maar na een dikke week weer niets ontvangen.
Wat een slechte zaak is dit!
Niets bij bestellen dus..... www.kleurmijninterieur.nl
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] webwinkel Kleur mijn interieur (Van Doorn Eindhoven)
-
kleur mijn interieur
Re: webwinkel Kleur mijn interieur (Van Doorn Eindhoven)
Als reactie op bovenstaand bericht van mevrouw de Gruijl:
Nadat gebleken is dat mevrouw geen behangplaksel had ontvangen hebben wij met zekerheid plaksel nagezonden. Toen bleek dat het plaksel weer niet was ontvangen hebben we mevrouw toegezegd dat het bedrag gecrediteerd zal worden. Kleine crediteringen, zoals in dit geval 6.25 euro, worden verzameld per week. Onze excuses dat het fout is gegaan met het pakje plaksel en dat het crediteren in dit geval langer heeft geduurd dan 1 week.
Kleur Mijn Interieur
http://www.kleurmijninterieur.nl
Nadat gebleken is dat mevrouw geen behangplaksel had ontvangen hebben wij met zekerheid plaksel nagezonden. Toen bleek dat het plaksel weer niet was ontvangen hebben we mevrouw toegezegd dat het bedrag gecrediteerd zal worden. Kleine crediteringen, zoals in dit geval 6.25 euro, worden verzameld per week. Onze excuses dat het fout is gegaan met het pakje plaksel en dat het crediteren in dit geval langer heeft geduurd dan 1 week.
Kleur Mijn Interieur
http://www.kleurmijninterieur.nl
-
ikbenik
@ kleur mijn interieur:
Als je de pakketjes via TNT verstuurd, dan kun je de lol op.
Zelf heb ik daar op dit moment ook klachten over.
De pakketjes gaan van distributiecentrum naar distributiecentrum, naar distributiecentrum, terug naar de eerste distributiecentrum enz.
Zo was bij mij een pakje meer dan een week onderweg.
Ze hebben een nieuwe distributiecentrum geopend, en daar begint de ellende.
Het verbaast me niks als over een maand of wat dat Marion60 meerdere pakjes van www.kleurmijninterieur.nl zal krijgen.
Klacht:
De pakketdienst van TNT is zwaar (cencuur)!!!!!!
Als je de pakketjes via TNT verstuurd, dan kun je de lol op.
Zelf heb ik daar op dit moment ook klachten over.
De pakketjes gaan van distributiecentrum naar distributiecentrum, naar distributiecentrum, terug naar de eerste distributiecentrum enz.
Zo was bij mij een pakje meer dan een week onderweg.
Ze hebben een nieuwe distributiecentrum geopend, en daar begint de ellende.
Het verbaast me niks als over een maand of wat dat Marion60 meerdere pakjes van www.kleurmijninterieur.nl zal krijgen.
Klacht:
De pakketdienst van TNT is zwaar (cencuur)!!!!!!
Jammer, maar Ik ben Ik heeft gelijk,
ik bestel alleen nog iets als ik weet welke firma komt bezorgen!
Mijn eigen web winkel stuurde sinds 2005 niets meer met TPG.
Telaat, niets of kapot kwam het soms aan.
Daarom loop ik omzet mis, en andere concurenten ook.
We krijgen zo soms een slechte naam, terwijl TNT de boel verziekt.
TNT post is wel betrouwbaar, maar ik mail goedkoper, maar juist die pakket diensten, die zijn slecht!
Zelf doe ik nu veel verzendingen met afhaalcentra, dus je bepaal zelf wanneer je het ophaalde, je hoeft niet gehele dag thuis te blijven, en toch voordelig een produkt, vele pakketten bij afhaalcentra is goedkoper dan bij vele huizen bezorgen, dus zowel voor ons webwinkels als de consument goedkoper!
Bedankt TNT, zo maak je nieuwe concurenten!
ik bestel alleen nog iets als ik weet welke firma komt bezorgen!
Mijn eigen web winkel stuurde sinds 2005 niets meer met TPG.
Telaat, niets of kapot kwam het soms aan.
Daarom loop ik omzet mis, en andere concurenten ook.
We krijgen zo soms een slechte naam, terwijl TNT de boel verziekt.
TNT post is wel betrouwbaar, maar ik mail goedkoper, maar juist die pakket diensten, die zijn slecht!
Zelf doe ik nu veel verzendingen met afhaalcentra, dus je bepaal zelf wanneer je het ophaalde, je hoeft niet gehele dag thuis te blijven, en toch voordelig een produkt, vele pakketten bij afhaalcentra is goedkoper dan bij vele huizen bezorgen, dus zowel voor ons webwinkels als de consument goedkoper!
Bedankt TNT, zo maak je nieuwe concurenten!
-
kleur mijn interieur
Daarom versturen wij al een tijdje geen pakketten via TNT maar alleen nog briefpost via TNT. Er blijkt namelijk bij TNT niemand verantwoordelijk voor vermistte pakketten of pakketten met een andere klacht.
Gelukkig krijgen we ook regelmatig een 'warme douche'.
Gelukkig krijgen we ook regelmatig een 'warme douche'.
Laatst gewijzigd door kleur mijn interieur op 10 jul 2007 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ikbenik
Ik bestel ook producten bij Nedis.
En de zendingen van hun kun je heel mooi volgen.
Ze hebben op hun site een trace ingebouwd van TNT om te kijken waar de pakketjes zich bevinden.
Gewoon ergerlijk als je leest waar het pakketje naar toe gaat.
En de zendingen van hun kun je heel mooi volgen.
Ze hebben op hun site een trace ingebouwd van TNT om te kijken waar de pakketjes zich bevinden.
Gewoon ergerlijk als je leest waar het pakketje naar toe gaat.