Enige weken geleden heb ik 4 dvd's besteld van Toen Was Geluk Heel Gewoon bij de Webwinkel van de KRO, aangezien het niet meer op tv kwam vond ik het leuk voor later.
Je moet echter al meteen betalen via Ideal. Ik dacht: "Nou waarom ook niet, het is vast wel te vertrouwen.". Na de bestelling krijg je een automatische orderbevestiging en alles klopte. Er stonden echt 4 dvd's op.
Ik heb na een aantal dagen al meteen 3 dvd's binnen gekregen, maar van de vierde is nog niks steeds niks te zien, na al heel wat weken.
Ik heb inmiddels al 4 mailtjes gestuurd naar de KRO Webwinkel, maar heb niets gehoord, daarom verwacht ik dat we het ook niet meer binnen zullen krijgen.
Bestel niet bij de KRO Webwinkel, want je krijgt je spullen niet.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webwinkel Kro
-
animalking
Re: Webwinkel Kro
Ik heb maandag toch een reactie gehad op een nieuwe mail.
De mail was alsvolgt:
Alles is dus weer opgelost.
Bedankt KRO en Tros Radar
De mail was alsvolgt:
Ze hebben toen 's maandags gelijk de dvd opgestuurd en die heb ik gisteren ontvangen. Ook heb ik nog als tegemoetkoming een dvd opgegeven en die heb ik vandaag gratis binnen gekregen.Geachte,
Heel vervelend dat uw mailtjes niet zijn beantwoord de afgelopen weken. Onze excuses daarvoor!
Box 10 van Toen was geluk heel gewoon was inderdaad enkele weken niet leverbaar en het spijt mij zeer dat die informatie niet gecommuniceerd is naar u toe.
Afgelopen vrijdag echter zijn deze dvd-boxen weer geleverd en vandaag wordt een exemplaar toegezonden.
Uw informatie bij TROSRadar klopt niet helemaal want de andere 3 dvd-boxen zijn wel bij u afgeleverd. Maar ik begrijp uw irritatie, zeker ook omdat de betaling al was gedaan.Dat had ik dus wel neergezet hier.
Kan ik u als tegemoetkoming een dvd-box of boek uit de webwinkel gratis aanbieden? Laat u mij dan weten welk artikel u wilt ontvangen.
Deze gang van zaken spijt ons zeer, u begrijpt misschien dat de KRO doorgaans niet op deze manier omgaat met bestellers!
Met vriendelijke groet,
Coördinator Webwinkel
Alles is dus weer opgelost.
Bedankt KRO en Tros Radar