Het gaat om de webshop
www.jayno.nl.
Ze geven aan dat je kosteloos terug kunt sturen met een label dat je via de site kunt downloaden of met een antwoordnummer. Bij een PostNL punt hoef je dus niks te betalen.
Vervolgens worden er op je rekening wel administratiekosten voor de retour berekend.
Als ik het verkeerd (of niet goed) gelezen heb, vind ik het geen probleem dat ik administratiekosten moet betalen. Echter heb ik daar al vaker besteld en is dit de eerste keer dat hier kosten voor berekend worden en kan ik het nergens terug vinden.
Ik heb contact opgenomen en ze geven aan dat voor 4nov je €2,99 moet betalen voor sale-retouren en na 4nov 3,99 (ook voor niet-sale retouren).
Dit bericht ontving ik:
Geachte Evelien,
Dit kunt u inderdaad niet meer terug vinden bij ons op de site. Vanaf 4 november wordt er altijd € 3,99 retourkosten berekend en dan wanneer uw order onder de € 29,- komt wordt er ook nog € 2,99 verzendkosten berekend. Uw order valt nog onder de oude voorwaarden. Daar wordt er wanneer er sale artikelen retour gezonden worden € 2,99 retourkosten berekend en onder de € 29,- nog eens € 2,99 verzendkosten berekend.
Met vriendelijke groet,
Ik hoor graag van jullie.
Evelien