LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer gezeur met bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mzmz

Weer gezeur met bol.com

Ongelezen bericht door mzmz »

Ik heb op 29 november 2 keer het spel Call of Duty Black Ops besteld bij bol.com, 1 voor mijzelf en 1 voor een familielid. Dit zou de volgende dag in huis zijn maar het duurde zo'n 4 dagen voor het pakketje er was. Voor mij geen echt probleem, maar vervolgens bleek het spel maar 1 keer in het pakketje te zitten. Ik heb bol.com meteen een e-mail gestuurd en ik zou binnen 3 dagen antwoord krijgen.
Het is nu 5 dagen later en ik heb niets gehoord van bol.com. Kan ik fluiten naar mijn 55 euro?

De vorige keer dat ik iets bestelde duurde het maanden voor het verstuurd werd terwijl op de website stond dat de levertijd 2-3 weken was. Toen kreeg ik ook alleen het standaard "we antwoorden binnen 72 uur" antwoord.

DJM

Re: Weer gezeur met bol.com

Ongelezen bericht door DJM »

mzmz schreef:Ik heb op 29 november 2 keer het spel Call of Duty Black Ops besteld bij bol.com, 1 voor mijzelf en 1 voor een familielid. Dit zou de volgende dag in huis zijn maar het duurde zo'n 4 dagen voor het pakketje er was. Voor mij geen echt probleem, maar vervolgens bleek het spel maar 1 keer in het pakketje te zitten. Ik heb bol.com meteen een e-mail gestuurd en ik zou binnen 3 dagen antwoord krijgen.
Het is nu 5 dagen later en ik heb niets gehoord van bol.com. Kan ik fluiten naar mijn 55 euro?

De vorige keer dat ik iets bestelde duurde het maanden voor het verstuurd werd terwijl op de website stond dat de levertijd 2-3 weken was. Toen kreeg ik ook alleen het standaard "we antwoorden binnen 72 uur" antwoord.
Als je het twee keer appart bestelde dan komt het andere pakketje misschien nog.
Wel slordig dat de comminucatie van dat bedrijf zo laks is.

mzmz

DJM schreef: Als je het twee keer appart bestelde dan komt het andere pakketje misschien nog.
Wel slordig dat de comminucatie van dat bedrijf zo laks is.
Ik heb ze beiden in 1 keer besteld en in de factuur bij het pakketje stond dat het er 2 keer zou moeten in zitten.

mzmz

Probleem opgelost, bol.com stuurt me de 55 euro terug.

Gesloten