
Ik heb een internetwinkel en wij verzenden nu nog uitsluitend onder rembours of vooruitbetaling. We hebben een tijdje als service naar de klanten onder factuur geleverd..... Dat was voor ons een fiasco, we moeten nu nog steeds 3000 euri ontvangen, dus kunnen naar een incassoburo, kost ons ook geld!!!!
Gaat er iets mis bij een bestelling (het inpakken blijft tenslotte mensenwerk!), dan kunnen klanten kontakt met ons opnemen en wij zorgen er, zonder gezeur, voor dat het probleem opgelost wordt.
Bedrijven die mensen doelbewust willen oplichten blijven nooit lang bestaan. Je redt het alleen als je inderdaad netjes levert en service biedt.
Wij hebben inderdaad ook klanten die het "eng" vinden om bij ons te bestellen. Dan plaatsen wij voor hen de bestelling of lopen telefonisch met de klanten de winkel door......
Gelukkig weten veel klanten ons nu te vinden en weten ook dat ze bij ons veilig kunnen bestellen....
Ik ben ook gek op het kopen op internet, scheelt veel tijd en geld.
Zeker voor de feestdagen, dan zijn we zelf erg druk en kan ik rustig 's avonds laat gaan winkelen voor kadootjes, zonder drukte en met een lekker bakkie leut erbij
In welke gewone winkel kun je dat?
