Ik heb op 26-01 een bestelling geplaats voor Nutrilon producten. en op 27-01 werd mijn bestelling geannuleerd omdat ik over de limiet zat van 2 producten. Ik heb betalen met balansrekening geselecteerd maar een grote deel nog aanbetaald met iDeal. Nou bel ik de klantenservice en zij vertellen mij dat na verwerking van de annulering de bedrag volledig van de balansrekening gaat. Maar dat klopt niet, Wehkamp annuleert mijn bestelling(prima omdat ik over de limiet zat van 2 Nutrilon producten per persoon) toch raar dat ik kon afrekenen omdat ik 2 van elke type Nutrilon selecteerde. Als Wehkamp een bestelling annuleert dan moet de betaling hersteld worden zoals die is gedaan niet zoals het Wehkamp even uitkomt.
Ik zou na verwerking mijn geld op de juiste manier terug willen ik heb met iDeal bijbetaalt en dus niet vooruit betaald zoals het staat opgegeven in mijn internetbankieren. Ik wil weten wie hier extra aflossingen kan maken als het uitkomt(naast de standaard maand bedrag dat ik betaal voor de balansrekening), doe ik dat als het uitkomt of doet Wehkamp dat als toevallig er is bijbetaald met iDeal. Zo van mooi houden we dat lekker we negeren de afspraak over de maantermijn en houden het iDeal bedrag dat voor een bestelling was en niet was overgemaakt naar de Balansrekening
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp annuleert bestelling en betaalt niet juist terug.
-
Re: Wehkamp annuleert bestelling en betaalt niet juist terug.
Geachte heer, mevrouw,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service, graag wil ik u verzoeken uw klacht te sturen naar [email protected] zodat wij vanuit daar uw klacht direct in behandeling kunnen nemen.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service, graag wil ik u verzoeken uw klacht te sturen naar [email protected] zodat wij vanuit daar uw klacht direct in behandeling kunnen nemen.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl