29-12: "Bedankt voor je bestelling!" Bestelling door Wehkamp per e-mail bevestigd. Bestelling wordt op 3-1 geleverd tussen 18 en 21 uur.
31-12: Weer een e-mail van Wehkamp:
"Helaas moet ik u mededelen dat de aflevering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen en niet op de afgesproken datum zal worden geleverd. Inmiddels is een brief aan u verzonden. Ik wil u vragen deze brief af te wachten."
Inmiddels geen brief ontvangen. Maar eens ingelogd op "Mijn Wehkamp":
"2013-01-03 03:39 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-01-03 09:53 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-01-03 17:23 Bezorger is met pakket onderweg.
2013-01-03 17:24 Pakket is geweigerd
2013-01-03 19:30 Pakket gaat retour naar wehkamp.nl. Binnen 2 weken zal dit verwerkt zijn op je rekening "
Om 17.24 uur was ik gewoon thuis. Ik heb dus niets geweigerd. Ook lag er geen briefje in mijn brievenbus. Ook nergens een trackingcode om te kijken wat er aan de hand is.
Conclusie: Bovenstaande manier van werken kun je verwachten van een beginnende webshop van 2 middelbare school scholieren.
Maar nee, we hebben het hier over Wehkamp! De prijs van het door mij bestelde artikel was een dag later al weer met 6 euro verhoogd, dus artikelen prijzen kunnen ze ook al niet. Artikel is nu niet meer te vinden op Wehkamp.nl
Het lijkt er op dat Wehkamp het betreffende artikel te goedkoop heeft aangeboden en nu met trucage van mijn bestelling af wil. Het is maar goed dat ik de bestelling heb geplaatst met acceptgiro bij aflevering. Je zal ook nog maar eens met iDeal vooruitbetaald hebben
Klantnummer 13719171
Bestelnummer: 867-44-635

