18 April: Na wat opstart moeilijkheden van Wehkamp stond de link om 12:04 online. Gelukkig kon ik een tablet bestellen.
19 April: Mijn vader had ook wel interesse in een tablet. Dus nog een bestelling geplaatst. Nog steeds voor de aanbiedingsprijs!
Deze 2 bestellen zijn netjes terug te vinden in "mijn Wehkamp".
24 April: Ik kreeg de tablet afgeleverd. De doos helemaal kapot en vies. Via het klantencentrum een afspraak gemaakt voor het terug zenden van de eerste unit en een nieuwe bestelling aangemaakt. Wel zou de oude prijs zichtbaar zijn op de website, maar als ik de rekening kreeg moest ik maar bellen. Dan zouden ze dat aanpassen.
26 April: De opnieuw bestelde Tab (ter vervanging van de eerste order) was geannuleerd. Zonder een melding van Wehkamp. Ik heb opnieuw de klantenservice gebeld. Mevrouw kon snapte het ook niet en heeft opnieuw de order in het systeem gezet met een melding dat ze deze door moesten laten gaan.
27 April: Alle 2 openstaande waren op "uitverkocht" gezet. Leuke i er achter met de melding dat je vest wel een ander artikel van vinden op de site.
Via alle wegen contact gezocht met Wehkamp.
28 April: Ik werd terug gebeld door een meneer van Wehkamp met de mededeling dat de actie slecht 1 per klant was. Want anders was het wel een hele goede actie! Ik was niet zo ad rem aan de telefoon, dus heb het er maar bij gelaten.
Maar dat Wehkamp zomaar een order kan annuleren of omzetten naar uitverkocht (met de melding, zoek het maar lekker zelf uit) zonder melding vind ik een bijzondere slechte zaak! Ik heb er continue zelf achteraan moeten gaan, en alles via de "Mijn Wehkamp" in de gate moeten houden. En blijft jammer dat als ik 2 orders plaats maar 1 artikel krijg, was mooi verjaardagstaart geweest.