LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wehkamp / incassobureau

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
marielle

wehkamp / incassobureau

Ongelezen bericht door marielle »

Afgelopen voorjaar heb ik een bestelling gedaan bij Wehkamp. Na twee weken wachten, heb ik Wehkamp gebeld. Samen met de telefoniste heb ik achterhaald dat het op een verkeerd adres bezorgd is. De telefoniste meldde mij dat Wehkamp deze bestelling terug zou vorderen en ik gewoon een andere bestelling kon doen. Dit heb ik gedaan. Deze bestelling kwam op het goede adres aan en deze heb ik natuurlijk ook betaald.
Tot mijn grote verbazing ontving ik eind augustus een vordering van incassobureau Transfair, waarin zij eisten dat ik de eerste rekening zou betalen. Ik heb gereageerd, de situatie uitgelegd en verklaard dat ik het eerste pakket nooit ontvangen heb, omdat het op een verkeerd adres is afgeleverd.
Deze week ontving ik weer een brief van het Incassobureau. Zij willen nu dat ik een uitreksel uit het bevolkingsregister op stuuur om te bewijzen dat ik al vier jaar op mijn huidig adres woon. Op mijn vraag wie er voor de kosten van dit uitreksel opdraait, kreeg ik te horen dat ik het maar beter kon opsturen omdat ik anders de hele rekening moest betalen.
Hoe moet ik nu handelen? Moet ik toch dat uitreksel opsturen en dus extra onkosten maken. Of...
:?:

Gast

Re: wehkamp / incassobureau

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou het niet doen. Ik zou ze bellen en vragen of ze bewjis kunnen sturen van aflevering op jouw adres. Zij beweren en zij moeten bewijzen!

Gesloten