Ik baal als een stekker, kan al maanden mijn rekeningoverzicht niet inzien.
Ineens was ook mijn automatische afschrijving veranderd in acceptgiro betaling.
Heb dat weer veranderd en een betaling gedaan.
Nu weet ik niet wanneer er weer wordt afgeschreven.
Ik vind dit zeer klantonvriendelijk.
Ze hebben een nieuw betalingsystheem maar daar worden de klanten de dupe van.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp rekeningoverzicht
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Wehkamp rekeningoverzicht
Hoi Gamegirlheidy,
Wat vervelend dat dit niet soepel verloopt! Als je je klantnummer of postcode+huisnummer stuurt naar [email protected] dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl
Wat vervelend dat dit niet soepel verloopt! Als je je klantnummer of postcode+huisnummer stuurt naar [email protected] dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl