LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp rekent achteraf verzendkosten

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
degoelover

Wehkamp rekent achteraf verzendkosten

Ongelezen bericht door degoelover »

Toen ik tijdens de 4 dolle dagen een laptop bestelde zag ik niks over de verzendkosten.
Een collega belde met wehkamp en die zeiden dat er extra actie waren dus dat kon kloppen.
Ik plaatste de bestelling en lette goed op of er geen extra kosten bij kwamen.
Het totaal bedraag kwam op € 410.00 een mooi bedrag voor een laptop.
Na de bestelling kreeg ik een bevestigings mail met het totaal te betalen bedrag van € 410.00.
Bij levering zat er een acceptgiro bij van 429.95.
Er waren € 19.95 verzendkosten bij gekomen.
Geen probleem dacht ik.
Ik bel wel.
De dame vertelde mij dat ik inderdaad de verzendkosten moest betalen.
Daarna gaf ik aan dat ik dan de bestelling wilde terug sturen want hier was ik niet mee akkoord gegaan maar de dame vertelde me dat ik dan nog steeds de verzendkosten moest betalen.
Ik keek op mijn afctuur online en daarop stond 1 laptop € 410.00 en 0 verzendkosten € 19.95
Gelukkig heb ik nog hoofdreken gehad op school dus ik reken uit 1 x 410 + 0 x 19.95 = 410
Ik was nog al verbaast over de reactie dus maar een E-Mail gestuurd.
Na een dikke week geen reactie.
Nog maar weer eens gebeld maar na 10 min in de wacht te hebben gestaan maar weer opgelegt en nog maar een E-Mail gestuurd.
2 dagen later een E-Mail dat ik met een medewerker had gesproken en het dus afgehandeld was.
O ja?
nog 2 E-Mails gestuurd maar daar kreeg ik een standaart antwoord op met wat hun bezord kosten zijn.
Ik heb nog steeds niet betaald en zit te twijfelen of ik hier mijn rechtbijstand over moet inlichten.

Ik ben erg benieuwd wie nog meer met de 4 dolle dagen is opgelicht door Wehkamp.

BBCS
Contacteer:

Re: Wehkamp rekent achteraf verzendkosten

Ongelezen bericht door BBCS »

Gewoon die € 410.00 betalen en voor de rest niks.

Je mag niet na het sluiten van de koop het bedrag verhogen.
Je bent met die € 410.00 accoord gegaan.

Laat ze maar met deurwaarders dreigen.

degoelover

Re: Wehkamp rekent achteraf verzendkosten

Ongelezen bericht door degoelover »

Helaas krijg ik steeds een brief met weer een boete erbij.
Er is mij een brief beloofd met daar in waarom ik de verzendkosten zou moeten betalen aangezien ik die nodig heb om het te kunnen aanvechten.
Net weer gebeld en na wat overleg met iemand daar zei mevr dat ze helaas geen brief kunnen sturen met een verklaring.
Dat het al een aantal keer is belooft ach ja
Het kan niet.
Kunnen ze niet spelen ofzo?

Dat noemen ze klantenservice.
Mijn man word steeds bozer dat ik iets online besteld heb aan gezien je toch hoort te weten dat het oplichters zijn.
Betaal nou maar anders krijgen we nog een BKR vermelding door die ****** zegt hij.

Ongeloofelijk

Gesloten