LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp retour gestuurd niet afgeschreven. Wat nu??

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
just-miiej

Wehkamp retour gestuurd niet afgeschreven. Wat nu??

Ongelezen bericht door just-miiej »

Op 29 juli heb ik via selektvracht een pakje retour gestuurd naar Wehkamp. Nu bijna een maand later is het nog steeds niet afgeschreven bij de retouren.
Ik ben al weken bijna elke dag aan het bellen en aan het mailen naar wehkamp waarom het niet verwerkt is.
Selektvracht geeft aan dat het pakketje is afgeleverd bij Wehkamp, maar Wehkamp geeft aan dat ze mijn pakketje kwijt zijn.
De klantenservice is echt heel slecht ze zeggen me allemaal dat ze een brief toesturen om een onderzoek te starten maar na 3 weken dagelijks gebeld te hebben heb ik nog steeds niks ontvangen!
En als ik dan weeer bel moet ik nog een dag de zogenaamde brief afwachten!
De klantenservice heeft mij meerdere malen toegezegd dat de rekening bevroren word zodat ik geen herinneringen meer krijg en de rente niet nog verder oploopt
Nou mijn telefoonrekening loopt flink op en de rekening van Wehkamp ook met rente!
Ik heb het bewijsje dat het verstuurd is maar Wehkamp zegt dat ze verder niks kunnen doen.
Ik heb al een klacht ingediend bij wehkamp maar daar gebeurd niks mee.

Wat te doen??

Daan_1978

Re: Wehkamp retour gestuurd niet afgeschreven. Wat nu??

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Je hebt het bewijs, dus er is iets misgegaan bij skeletvracht (^^) OF bij Wehkamp zelf.
Aangetekende brief vesturen dat binnen 2 weken het pakketje gecrediteerd wordt op jouw openstaande bedrag en je anders genoodzaakt bent andere stappen te gaan ondernemen.
Wel even een kopie van jouw retour bewijs meesturen.

Er zijn op internet talloze soortgelijke voorbeeldbrieven te vinden.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dus ik begrijp dat Selektvracht kan aantonen dat pakketje bij Wehkamp is afgeleverd?

Vraag of ze aan jou een kopie van dit bewijs kunnen sturen.

Daarmee (eerst kopie maken) nogmaals een brief / mail met attachment sturen - en Wehkamp melden dat een en ander is afgeleverd (verwijs naar het document van SV) en dat zij dit van je overzicht af dienen te halen, alsmede alle onterecht in rekening gebrachte kosten. (Stuur eventueel ook een kopie verzendbewijs mee).

Het is niet jouw probleem dat mensen daar zaken zoek maken.
Fouten maken kan, maar andermans fouten (Wehkamp in dit geval) mag men niet op anderen (jij dus) afwentelen.

Misschien overbodig: bewaar alles, en van elke mail/brief een kopie bewaren.
Als je belt - naam, datum, tijdstip etc. noteren - al raad ik niet aan te bellen, omdat men je van alles wijs kan maken - maar jij kan niets bewijzen.

Webcarewehkamp.nl

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

Gesloten