LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp service

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
guy_ano
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2014 20:32

Wehkamp service

Ongelezen bericht door guy_ano »

Bij deze even een idee bij de service van Wehkamp. Laat ik vooraf zeggen dat ik niet snel een bedrijf zwart zal maken op een forum, maar nu werd het me even te veel. Dus voordat je denkt zaken te doen met een webwinkel zonder klantenservice, bij deze mijn Facebook gesprek met Wehkamp-medewerkers:

28 april 18:05

Beste Wehkamp,

Ik krijg jullie onmogelijk te pakken. Echt een waardeloze service. Telefoon is overbezet en e-mail adres onvindbaar. Ik heb onlangs iets besteld en een retourafspraak gemaakt. Er wordt vervolgens niets opgehaald en mijn retour verdwijnt in mijn account. Graag z.s.m. reactie.

M.v.g.,

Guy

Hoi Guy! Vervelend dat je ons niet te pakken krijgt. Ik wil je graag helpen. Kun je me je klantnummer of postcode/huisnummer sturen? ^Maarten

Hai Maarten, fijn dat je wilt helpen. M'n klantnummer is xxxxx. Het gaat om bestelnummer xxxxxx

Bedankt voor de gegevens. Ik kan een nieuwe retour afspraak voor je maken. Wanneer zou dit uitkomen? ^Sanne

Morgen, donderdag of vrijdag. Graag overdag. Is op kantoor. Uiteraard wel graag het adres gebruiken waar het ook naar verstuurd is,

Prima, het zal morgen tussen 9:00 en 15:00 worden opgehaald op de xxxxx. Ik wens je een fijne avond. ^Sanne
Dank je Sanne

Graag gedaan. ^Sanne

29 april 16:14

Hai Sanne, wederom is er niet opgehaald. Wat is dit voor service!?

Hoi Guy, dat is vervelend! Dit is absoluut niet de bedoeling. Ze behoren binnen het tijdsvlak op de aangegeven datum te komen. Hebben ze toevallig een briefje achtergelaten of helemaal niets? Ik ga er direct melding van maken. ^Sanne

29 april 18:07

Niets. Het is een winkel, dus we zijn er altijd tussen 10:00 en 18:00.

Ja, dan kunnen ze altijd naar binnen en het lijkt mij dat ze het adres dan ook moeten kunnen vinden. Ik heb een melding gemaakt naar de vervoersdienst en opnieuw een opdracht voor morgen ingegeven. Ik heb aangegeven dat het de tweede keer is dat ze niet langs zijn gekomen. Ik wil het morgen graag nog een keer proberen. ^Sanne

Gelieve niet morgen. Dan ben ik zelf zoals eerder aangegeven. Welke transporteur is het?

Het gaat via selektvracht. Maar deze willen nog wel eens andere vervoerders erbij inhuren. ^Sanne

Maandag 19:10

Hai! Ik probeer een bestelling te plaatsen, maar het werkt niet.

Zie foto. Product is in de aanbieding en die aanbieding eindigt vandaag


Hoi Guy, wat probeer je te bestellen en welke foutmelding geeft de computer? ^Sanne

Heb jij de screenshots ontvangen? Daar staat het op

Ik ontvang je screenshot maar ik kan niet lezen wat de foutmelding is. Ik kan het niet vergroten. ^Sanne

Er is iets misgegaan. We verzoeken je contact met ons op te nemen. De contactgegevens vind je op de service- en contactpagina.

Zal ik kijken of ik loungebank fiji voor je kan bestellen? Als dat kan, wanneer wil je dan dat hij geleverd wordt? ^Sanne

Hij zal wel vooraf betaald moeten worden zie ik op je account. ^Sanne
Graag en donderdag. Geen probleem. Kan je een ideal link sturen? Moet naar xxxxx

Ik heb hem nu besteld, je zal een iDeal link ontvangen op je email adres. Nadat de betaling binnen is kan er een afspraak gemaakt worden voor de levering. Dan kan je ook pas het lever adres wijzigen. ^Sanne

Oke. Een ander probleem was dat dat niet lukte. Hij pakte m'n postcode / huisnummer niet. Vandaar dat ik een nieuw account probeerde aan te maken. Ik zal kijken of het nu wel werkt.Op mijn e-mail adres xxxxx? Ik heb namelijk nog niks ontvangen.

Dan zul je het even moeten aangeven aan ons wanneer je een bezorgafspraak kan maken. Nee, het klopt dat je de mail nu nog niet hebt ontvangen. Hier kan wel een tijdje overheen gaan. ^Sanne

Dinsdag 07:47

Goedemorgen, ik heb nog geen mail ontvangen. Kan dat kloppen?

Dinsdag 10:06

Dat kan inderdaad kloppen, ik denk dat dit in de loop van de ochtend zal gebeuren. ^Bianca
Ontvangen. Alleen is mij nu niet duidelijk of het afleveradres juist is ingevuld. Is anders dan het standaardadres.

Dinsdag 11:13

Er is nog geen afleveradres ingevuld. Zodra je betaling is ontvangen en verwerkt ontvang je een mail dat er een afspraak kan worden gemaakt. Op dat moment kan je ook het adres wijzigen ^Bianca

Oke. Dank je!

Dinsdag 21:43

Beste Bianca, het werkt niet zoals je aangaf. Ik kan het standaardadres niet wijzigen. Heb inmiddels betaald en wil het graag donderdag ontvangen. Werkt wel moeizaam zo.
Ik krijg ook in m'n account m'n postcode en huisnummer niet gewijzigd. Hij geeft aan dat de combinatie niet klopt, terwijl het 100% zeker klopt.

Woensdag 09:17

Goedemorgen Guy, je adres wordt niet geaccepteerd omdat wij alleen huisnummer 19B in het systeem hebben staan. Huisnummer 19 zonder voegsel komt bij ons niet voor. Je hebt volgens mijn gegevens nu een afspraak gemaakt voor morgen op het verkeerde adres. Ik zal de bestelling moeten annuleren voor je en zal deze opnieuw plaatsen. Is je huisnummer 19, 19A of 19B? Dit adres zal in het systeem gezet moeten worden door de desbetreffende afdeling, dit kan wel even duren. ^Wouter

Dan klopt het systeem niet. Het huisnummer is gewoon 19. Zonder voegsel. Als het maar donderdag geleverd kan worden. Daar heb ik al rekening mee gehouden,

Ik geef het door aan de desbetreffende afdeling, een levering voor morgen kan ik helaas niet garanderen. Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen. ^Wouter

Woensdag 18:40

Hoe staat het ervoor? Ik baal erg van de gang van zaken. Ik ben meerdere malen verkeerd toegelicht. En dat bij al reeds twee bestellingen. Ik hoor heel graag een bevestiging dat het morgen geleverd kan worden.

Woensdag 20:00

Hoi Guy. We moeten wachten tot het adres is toegevoegd. Zodra dit gebeurt is krijg je een bericht van deze afdeling. Ik vrees dat we morgen niet kunnen gaan leveren. Voor je ongemak zal ik de verzendkosten crediteren. Deze krijg je automatisch weer teruggestort. Excuses! ^Maarten

01:07

Beste Maarten, voor jullie gemak zal ik dan andere mensen informeren over jullie beroerde service. Ik zal deze berichtenstroom openbaar maken. Krijgen mensen een beetje een beeld van de Wehkamp service.

11 uur geleden

Ik kan het helaas niet sneller laten gaan dan het nu gaat Guy, er wordt voor je gewerkt. ^Bart

20 minuten geleden

Wat is de huidige status of wordt het een meerjarenplan?

Hoi Guy, het huisnummer kan door de desbetreffende afdeling helaas niet worden toegevoegd. We kunnen alleen leveren op huisnummer 19B. ^Wouter

Lees even serieus dit gesprek terug. Dat is wat is al sinds maandag vertel. Wat zijn jullie voor amateurs. Er is geen 19B. Ik woon er toch!

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Beste Guy,

We begrijpen dat het erg vervelend is dat de levering van je bestelling vertraagd is, nogmaals excuses voor dit ongemak.

Zoals in onze conversatie aangegeven heb ik de kwestie nog een keer voor je doorgestuurd naar een andere afdeling, zij zullen zich hierover ontfermen. Zodra we meer informatie voor je hebben nemen we contact met je op om de aflevering af te stemmen.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan weet je ons te bereiken.

webcareteam wehkamp.nl

witte angora
Berichten: 32379
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door witte angora »

Webcare of webgaar, that's the question...

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door encore »

Nou, het is niet zo heel moeilijk om een adres te wijzigen. Daar is een apart veld voor bedacht en kan binnen 5 minuten zijn aangepast. Echt. Maar ik vrees dat ze voor de bezorgdienst zijn gebonden aan de postcodes en dus Canvas. En als daar een foutje in zit dan loopt dit probleem nog wel even door omdat niemand de verantwoording durft te nemen. Goed he? CustomerService heet dat. Als er iets buiten de regeltjes valt ( wat heel normaal is ) dan begrijpen de managers het niet meer omdat het niet in cijfertjes is uit te drukken. Want met de goede cijfertjes worden de centjes verdiend. En iemand die geen goede cijfertjes haalt juist omdat de persoon dit soort lastige problemen verhelpt, krijgt-ie fijn de zak. Maar dat mag je zo niet zeggen, het is gewoon een publiek geheim. Bah.

En volgens de wet mag je helemaal niet het volledige bedrag vooruit betalen. 50% maximaal. Ook erg erg erg erg fout Wehkamp: weer foei.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door tenormin »

Webcarewehkamp.nl schreef:Beste Guy,

We begrijpen dat het erg vervelend is dat de levering van je bestelling vertraagd is, nogmaals excuses voor dit ongemak.

Zoals in onze conversatie aangegeven heb ik de kwestie nog een keer voor je doorgestuurd naar een andere afdeling, zij zullen zich hierover ontfermen. Zodra we meer informatie voor je hebben nemen we contact met je op om de aflevering af te stemmen.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan weet je ons te bereiken.

webcareteam wehkamp.nl
Allemensen Wehkamp, dat loopt lekker soepel via Facebook, maar niet heus. Waar niet jullie gewone aanbieding per email, klantnummer, bestelnummer en het is meestal zo voor elkaar.
[email protected] Veel mensen zijn op deze manier wel geholpen. Dus kom ook ff langs op de 'ouderwetse' manier, wat ik lees is vreselijk omslachtig en het werkt ook nog eens niet. En dat terwijl met deze service van jullie de meeste problemen wel de wereld uit werden geholpen.

guy_ano
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2014 20:32

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door guy_ano »

En de omslachtigheid zet zich lekker voort. Exact encore. Daarover probeer ik ze ook wakker te schudden, maar blijkbaar helpt dat niet. Lekker bureaucratisch doorgaan en niet even die telefoon pakken en het probleem oplossen. Laat ik daar even bij vermelden dat ik uiteraard eerst ook zelf een e-mail adres heb trachten te vinden op de website. Mooi keuzemenu die een doolhof blijkt te zijn en een dure klantenservice waar op het bandje toch wel wordt afgeraden aan de lijn te blijven gezien de lange wachttijden.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door tenormin »

@guy_ano, gebruik het door mij gegeven email adres, klant en bestelnummer en ze zullen dan best wel reageren. Hier krijg je een sik van, van deze berichtjes heen en weer. M.a.w. de man met de baard die een songfestivalnummer zingt. :lol:

witte angora
Berichten: 32379
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door witte angora »

De man met de baard? Die van het smurfenlied?

TS kan sowieso blijven schrijven tot-ie blauw ziet, dat is dan wel weer duidelijk.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door encore »

Maar is TS dan wel door naar de finale? :mrgreen:
Douze pointes!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door tenormin »

witte angora schreef:De man met de baard?
Nee joh, die "man" in vrouwenkleding met baard die voor Oostenrijk (geloof ik) meedoet met het Eurovisie Songfestival.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Goedemorgen,

Zoals inderdaad al wordt aangegeven wil ik je vragen even een beknopte versie van de kwestie met je klantgegevens te mailen naar [email protected]. Ik zal het dan voor je doorsturen naar de juiste afdeling om te kijken of we je huisnummer kunnen toevoegen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

guy_ano
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2014 20:32

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door guy_ano »

En de bureaucratie zet zich voort. Blijkbaar kleeft aan het bericht van het "doorsturen naar een afdeling" intern het idee dat dat problemen oplost:

vrijdag

09/05/2014 16:41

Moet ik nou weer zelf vragen wat de status is?

09/05/2014 17:34

Hoi Guy. De kwestie is nog in behandeling. We zitten er bovenop maar het moet via verschillende afdelingen, vandaar dat het wat langer duurt. Ik wil je vragen nog even af te wachten. We nemen zeker contact met je op als er nieuws is. ^Maarten

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Wehkamp service

Ongelezen bericht door tenormin »

guy_ano schreef:En de bureaucratie zet zich voort. Blijkbaar kleeft aan het bericht van het "doorsturen naar een afdeling" intern het idee dat dat problemen oplost:

vrijdag

09/05/2014 16:41

Moet ik nou weer zelf vragen wat de status is?

09/05/2014 17:34

Hoi Guy. De kwestie is nog in behandeling. We zitten er bovenop maar het moet via verschillende afdelingen, vandaar dat het wat langer duurt. Ik wil je vragen nog even af te wachten. We nemen zeker contact met je op als er nieuws is. ^Maarten
Jouw bericht is van 9 mei: 10 mei, vandaag dus komt Wehkamp met het email adres wat ik je al op 8 mei had doorgegeven. Als je dat niet gebruikt dan ook niet lopen miepen.

Gesloten