LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp slechte service
-
Wehkamp slechte service
Een paar weken terug een 3deurskast met opzetstuk bij wehkamp besteld. Wat meteen al opviel was dat de kleur niet overeenkwam met de website waar een kast met houtstructuur te zien was ipv een gladde kast. En na uitpakken en in elkaar zetten kwamen er nog meer tekortkomingen aan het licht:
-folie op de laatjes zit er niet goed opgeplakt
-rechterdeur kast is beschadigd
-verkeerde plank geleverd bij de bovenkastjes.
-1 stelschroef van het scharnier ontbreekt bij de bovenkastjes
verschillende mailtjes gestuurd naar het klantenservice en webcareafdeling. Maar ze zijn allemaal op vakantie gewoon geen reactie. Dus schijnbaar moet je eerst je beklag doen op een Trosradar site anders negeren ze je gewoon
erg slechte service van wehkamp
verschillende mailtjes gestuurd naar het klantenservice en webcareafdeling. Maar ze zijn allemaal op vakantie gewoon geen reactie. Dus schijnbaar moet je eerst je beklag doen op een Trosradar site anders negeren ze je gewoon
Re: Wehkamp slechte service
Wat ik dan vreemd vind is dat u ziet dat de kleur van de kast niet overeen kwam met wat u op de Website zag (wat heel gewoon is met plaatjes e.d.) maar dan toch verder gaat met het in elkaar zetten van de kast. Waarschijnlijk komt de site van Wehkamp best wel even om u de hand te reiken. Indien er iets te helpen valt.1978maarten schreef:Een paar weken terug een 3deurskast met opzetstuk bij wehkamp besteld. Wat meteen al opviel was dat de kleur niet overeenkwam met de website waar een kast met houtstructuur te zien was ipv een gladde kast. En na uitpakken en in elkaar zetten kwamen er nog meer tekortkomingen aan het licht:
-
Beste Tenormin,
Bedankt voor je reactie en ik had zelf inderdaad ook de hoop dat ze het gewoon op zouden lossen. Maar een week later en nog steeds geen reactie van wehkamp.
Wat betreft de kleur. Op hun website staat een foto waar de witte kast een houtstructuur heeft maar dit is in het echt niet zo. het zijn gewoon standaardmeubelpanelen dat is niet onoverkomelijk maar ziet er toch wel wat minder uit dan op de website. ik heb het plaatje van de website in de bijlage gezet.
En ja ik heb inderdaad de hoop dat ze nu wel contact opnemen zodat we dit op kunnen lossen.
Bedankt voor je reactie en ik had zelf inderdaad ook de hoop dat ze het gewoon op zouden lossen. Maar een week later en nog steeds geen reactie van wehkamp.
Wat betreft de kleur. Op hun website staat een foto waar de witte kast een houtstructuur heeft maar dit is in het echt niet zo. het zijn gewoon standaardmeubelpanelen dat is niet onoverkomelijk maar ziet er toch wel wat minder uit dan op de website. ik heb het plaatje van de website in de bijlage gezet.
En ja ik heb inderdaad de hoop dat ze nu wel contact opnemen zodat we dit op kunnen lossen.
-
Goedemorgen Maarten,
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden dat je nog geen reactie hebt gehad op je mails. Dat is zeker niet gebruikelijk. Daarnaast wil ik graag kijken wat ik voor je kan betekenen met betrekking tot de kast.
Zou je contact met mij willen opnemen door te mailen naar [email protected]? Vermeld hierbij even je klantnummer of postcode en huisnummer en dan zal ik direct kijken wat ik voor je kan doen.
Ik wacht je reactie af en wens je voor nu een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden dat je nog geen reactie hebt gehad op je mails. Dat is zeker niet gebruikelijk. Daarnaast wil ik graag kijken wat ik voor je kan betekenen met betrekking tot de kast.
Zou je contact met mij willen opnemen door te mailen naar [email protected]? Vermeld hierbij even je klantnummer of postcode en huisnummer en dan zal ik direct kijken wat ik voor je kan doen.
Ik wacht je reactie af en wens je voor nu een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
-
Wehkamp heeft inderdaad gereageerd en gezegd dat ze uiterlijk volgende week met een oplossing komen. Dus ik hou jullie op de hoogte hoe het afgelopen is.
-
Na wat heen en weer gemail en gebel uiteindelijk tot een oplossing gekomen. Blijft jammer dat je eerst via social media aan de bel moet trekken voordat er uberhaupt gereageerd wordt. Maargoed het wordt uiteindelijk wel opgelost en dat is het belangrijkste.
-
En de oplossing is?
Een omruiling naar een kast mét houtstructuur en volledig en onbeschadigd?
Ja, dat zou ik ook wel graag willen weten hoe het is opgelost. Kunnen we dat nog te horen krijgen 1978maarten? Want dan verdient Wehkamp toch wel een pluim.JanTinusPlukvet schreef:En de oplossing is?
-
Nee de foto op de site was misleidend deze kast word gewoon met witte panelen geleverd. Krijg n nieuwe opzetkast+n gedeelte v het aankoopbedrag terug. Dit was voor mij n goede oplossing en ze gaan de foto op de website aanpassen.
-
Iets te vroeg gejuicht. Kreeg vandaag een nieuwe bovenkast, moest een paar weekjes wachten omdat die niet op voorraad was. En wederom beschadigingen aan een plank en 2 scharnieren waarbij het veermechanisme kapot is.Ik weet het ondertussen niet meer heb ze maar weer gemaild maar ben bang dat dit niet meer goed gaat komen en dat ik een paar honderd euro armer ben.
Tis gewoon raar dat dit zo verkocht mag worden...
Tis gewoon raar dat dit zo verkocht mag worden...
Heb je de foto erbij gedaan, bij je klacht. Dit is natuurlijk een moeilijk te ontkennen beschadiging.
-
Jazeker heb er zelfs 2 bij gedaan naast deze foto ook een foto van het defecte scharnier, maar kan er maar 1 in dit bericht plaatsen. Dacht mooi voordelig een kast voor op zolder te hebben maar heb er na bijna 2 maanden wel zo verschrikkelijk spijt van gekregen dat ik hier aan begonnen ben.
Vond het trouwens wel heel typisch dat de beschadigde plank in het midden van het pakket zat dus eventuele transportschade lijkt me niet waarschijnlijk. Denk dat de plank al beschadigd in de verpakking is gelegd.
Vond het trouwens wel heel typisch dat de beschadigde plank in het midden van het pakket zat dus eventuele transportschade lijkt me niet waarschijnlijk. Denk dat de plank al beschadigd in de verpakking is gelegd.
Tja, het is spaanplaat en het blijft spaanplaat. Mijn oude oude werkgever, een echte oude taaie timmerman, moest er echt niets van hebben. Dan maar een blok hout waar je je broeken op legt, GEEN spaanplaat kasten. En dit kost ook onnodig veel tijd om opgelost te krijgen. Belachelijk
-
Beste devious, ook een kast van spaanplaat kan best functioneel zijn op zolder. Vandaag contact gehad met wehkamp en uiteindelijk zal ik de complete kast terug sturen en complete aankoopbedrag terug ontvangen(hoop ik tenminste) was er wel zo klaar mee.
Wat me wel opviel op de wehkampsite is dat er zoveel positieve reacties waren over deze kast. En was helemaal verbaasd toen ik hetvolgende vraag en antwoord tegenkwam: zou wehkamp in de tussentijd de kast hebben gewijzigd voor 1 of ander goedkoop flutmodel met gladde platen? zou de positieve reacties wel verklaren. Ik hoop dit in ieder geval spoedig achter me te laten.
Wat me wel opviel op de wehkampsite is dat er zoveel positieve reacties waren over deze kast. En was helemaal verbaasd toen ik hetvolgende vraag en antwoord tegenkwam: zou wehkamp in de tussentijd de kast hebben gewijzigd voor 1 of ander goedkoop flutmodel met gladde platen? zou de positieve reacties wel verklaren. Ik hoop dit in ieder geval spoedig achter me te laten.
goed te lezen dat je probleem weg gaat... Op naar de ikea?
-
Ja wordt idd een Ikea. Weet je tenminste wel wat je krijgt en kwaliteit is toch wel stukken beter dan dit.
-
Van het weekend de Ikea kast in elkaar gezet. Toch wel een stuk degelijker dan de Wehkamp kast. Wat ik me alleen afvraag is hoelang mag een winkel er over doen om alles terug te betalen? Ik heb nu een gedeelte terugbetaald gekregen maar nog niet alles. Eigenlijk zou je als ze er meer dan een week over doen rente moeten ontvangen ik ben tenslotte geen bank.
maximaal dertig dagen. Maar het is vrij zeldzaam dat je je geld terugkrijgt in delen. Als ik jou was dan zou ik er lekker achteraan gaan bellen/mailen. Het komt namelijk op mij over als dat ze je met een kluitje het riet in sturen.
-
Ja, ik snap het ook niet helemaal. Heb de hele kast teruggestuurd basiskast+bovenkastjes en nu heb ik alleen de bovenkastjes teruggestort gehad. Het lijkt soms wel een beetje consumentje pesten.
-
Ik heb ook nog een review geplaatst op de website maar deze moet eerst goedgekeurd worden door Wehkamp.(censuur?) ben benieuwd of ze hem gaan plaatsen:
Kast besteld na het lezen van positieve reviews maar wat een miskoop. Planken en scharnieren waren beschadigd, verkeerde planken meegeleverd. Na een paar pogingen van wehkamp om dit op te lossen bleven er dingen beschadigd komen. Dus uiteindelijk de hele boel maar teruggestuurd. Nu nog wachten op mijn geld terug. Advies geef iets meer uit voor een goede kast deze is het niet waard.
Kast besteld na het lezen van positieve reviews maar wat een miskoop. Planken en scharnieren waren beschadigd, verkeerde planken meegeleverd. Na een paar pogingen van wehkamp om dit op te lossen bleven er dingen beschadigd komen. Dus uiteindelijk de hele boel maar teruggestuurd. Nu nog wachten op mijn geld terug. Advies geef iets meer uit voor een goede kast deze is het niet waard.