Hallo Maarten,
Het zit je niet mee met deze bestelling. Uiteraard krijg je het gehele bedrag teruggestort.
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat de verzendkosten in ons systeem los in rekening zijn gebracht en dus een paar dagen later op je rekening teruggestort wordt.
Graag wil ik de administratie deze betaling voor je na laten kijken. Zou je ons, onder vermelding van je gegevens, willen mailen? Wij zijn bereikbaar via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp slechte service
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13 aug 2013 21:11
Re: Wehkamp slechte service
Vandaag het restant van het openstaande geldbedrag teruggestort gekregen dus kunnen de zaak nu sluiten. En ja uiteindelijk zijn er geen winnaars alleen maar verliezers.