LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp slechte service
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 okt 2014 12:54
Wehkamp slechte service
Beste Wehkamp,
Na aanleiding van de bestelling die ik gisteren heb geplaatst wil ik toch nog even reageren over de gang van zaken.
Vandaag 10 oktober jl. heb ik uw brief ontvangen met de medeling of ik via ideal het hele bedrag moet betalen voordat de bestelling geleverd kan worden.
Het hele idee dat ik bij Wehkamp een bestelling had geplaatst was dat ik via een belansrekening in termijnen kon betalen in combinatie met een scherpe prijs en dat de ipad de volgende dag geleverd zou worden zou ik de mindere service als het apparaat kapot zou gaan voor lief nemen.
Wehkamp heeft mij de veronderstelling gegeven dat het product ook die dag geleverd zou worden dmv een aanbetaling cq verificatie van mijn bankrekening daardoor ook een dag vrij moeten nemen van mijn werk.
In de ochtend op 9 oktober heb ik nog een service informatie mail gehad van Wehkamp met de medeling dat het geleverd ging worden alsmede de status op mijn Wehkamp.nl zie hier;
Pakket heeft ons magazijn verlaten
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Bezorger is met pakket onderweg
Nadat de bezorger met het paket onderweg is gegaan is het geweigerd dat wekt mij de indruk dat de bezorger de eindcontrole daarover heeft wat ik niet kan geloven.
Wat eerder aannemelijk is dat het al eerder bij Wehkamp bekend was dat de bestelling niet geleverd zou worden doordat ik misschien meer vooruit moest betalen.
PRIMA maar communiceer dat dan gewoon ik moest nu een dag vrij nemen van werk en zit de hele dag te ergeren en te wachten op de bestelling.
Als ik dit had geweten had ik voor een paar tientjes meer het wel in elektronica winkel gekocht.
Op internet (radar, Kassa, klacht.nl en de consumenten bond) staan tientallen soortgelijke zaken beschreven maar allemaal komt het bijna op hetzelfde neer NIET vooruitbelalen door foute leveringen sorteerfouten bij dhl enz enz wekelang op hun geld of product moeten wachten.
Dit ga ik dan ook niet doen ik zou graag mjin bestelling alsnog willen ontvangen tegen de voorwaarden die mij beloofd zijn nl via de belansrekenng en als dit niet kan zou ik graag mijn wehkamp account gesloten zien worden en mijn aanbetaling teruggestort zien worden dat kunnen alleen jullie doen.
Groet A Haasnoot
Na aanleiding van de bestelling die ik gisteren heb geplaatst wil ik toch nog even reageren over de gang van zaken.
Vandaag 10 oktober jl. heb ik uw brief ontvangen met de medeling of ik via ideal het hele bedrag moet betalen voordat de bestelling geleverd kan worden.
Het hele idee dat ik bij Wehkamp een bestelling had geplaatst was dat ik via een belansrekening in termijnen kon betalen in combinatie met een scherpe prijs en dat de ipad de volgende dag geleverd zou worden zou ik de mindere service als het apparaat kapot zou gaan voor lief nemen.
Wehkamp heeft mij de veronderstelling gegeven dat het product ook die dag geleverd zou worden dmv een aanbetaling cq verificatie van mijn bankrekening daardoor ook een dag vrij moeten nemen van mijn werk.
In de ochtend op 9 oktober heb ik nog een service informatie mail gehad van Wehkamp met de medeling dat het geleverd ging worden alsmede de status op mijn Wehkamp.nl zie hier;
Pakket heeft ons magazijn verlaten
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Bezorger is met pakket onderweg
Nadat de bezorger met het paket onderweg is gegaan is het geweigerd dat wekt mij de indruk dat de bezorger de eindcontrole daarover heeft wat ik niet kan geloven.
Wat eerder aannemelijk is dat het al eerder bij Wehkamp bekend was dat de bestelling niet geleverd zou worden doordat ik misschien meer vooruit moest betalen.
PRIMA maar communiceer dat dan gewoon ik moest nu een dag vrij nemen van werk en zit de hele dag te ergeren en te wachten op de bestelling.
Als ik dit had geweten had ik voor een paar tientjes meer het wel in elektronica winkel gekocht.
Op internet (radar, Kassa, klacht.nl en de consumenten bond) staan tientallen soortgelijke zaken beschreven maar allemaal komt het bijna op hetzelfde neer NIET vooruitbelalen door foute leveringen sorteerfouten bij dhl enz enz wekelang op hun geld of product moeten wachten.
Dit ga ik dan ook niet doen ik zou graag mjin bestelling alsnog willen ontvangen tegen de voorwaarden die mij beloofd zijn nl via de belansrekenng en als dit niet kan zou ik graag mijn wehkamp account gesloten zien worden en mijn aanbetaling teruggestort zien worden dat kunnen alleen jullie doen.
Groet A Haasnoot
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Wehkamp slechte service
Goedenmiddag,
Ik vind het vervelend dat u een klacht heeft. Graag ontvang ik uw klacht samen met uw klantgegevens. Deze kunt u sturen naar [email protected]. Wij gaan kijken wat wij hierin voor u kunnen beteken.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp.nl
Ik vind het vervelend dat u een klacht heeft. Graag ontvang ik uw klacht samen met uw klantgegevens. Deze kunt u sturen naar [email protected]. Wij gaan kijken wat wij hierin voor u kunnen beteken.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp.nl
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 okt 2014 12:54
Re: Wehkamp slechte service
net een berichtje van webcare gehad heel raar allemaal mijn zus heeft een week geleden precies de zelfde bestelling gedaan ook op de balansrekening en die is wel gewoon afgeleverd heeft iemand hier ook ervaringen mee?
zie hier het berchtje
Hi A ik begrijp dat de gang van zaken erg vervelend is verlopen. Zoals ik kan zien ben je een nieuwe klant, voor nieuwe klanten die direct bestelling op een balansrekening plaatsen voeren we altijd een extra check uit op de bestelling die wordt geplaatst. Omdat die euro die je hebt betaald ter verificatie nog niet binnen was en wij per abuis de bestelling wel hebben goedkeurt, is deze teruggehaald (lees pakket geweigerd). De bezorger heeft daarin geen eindcontrole, dit is door Wehkamp aan de bezorger opgedragen. Ik vind het erg vervelend dat je nu de mededing krijgt in de brief dat je een vooruitbetaling moet doen. Begrijp dat wij je als klant zakelijk gezien nog niet kennen en het zekere voor het onzekere nemen wat betreft deze bestelling. Eerst vooruit betalen en daarna leveren wij pas. Normaal is het voor nieuwe klanten ook niet mogelijk om gespreid te betalen. Het systeem heeft hierin dus een fout gemaakt. Wat betreft dat je een dag vrij hebt moeten nemen, erg vervelend dat je dan voor niks zit te wachten. Wij leveren ook op een DHL-Servicepoint, in de avonduren en op zaterdag. Ik kan deze situatie helaas niet voor je veranderen. Excuses voor het ontstane ongemak.
zie hier het berchtje
Hi A ik begrijp dat de gang van zaken erg vervelend is verlopen. Zoals ik kan zien ben je een nieuwe klant, voor nieuwe klanten die direct bestelling op een balansrekening plaatsen voeren we altijd een extra check uit op de bestelling die wordt geplaatst. Omdat die euro die je hebt betaald ter verificatie nog niet binnen was en wij per abuis de bestelling wel hebben goedkeurt, is deze teruggehaald (lees pakket geweigerd). De bezorger heeft daarin geen eindcontrole, dit is door Wehkamp aan de bezorger opgedragen. Ik vind het erg vervelend dat je nu de mededing krijgt in de brief dat je een vooruitbetaling moet doen. Begrijp dat wij je als klant zakelijk gezien nog niet kennen en het zekere voor het onzekere nemen wat betreft deze bestelling. Eerst vooruit betalen en daarna leveren wij pas. Normaal is het voor nieuwe klanten ook niet mogelijk om gespreid te betalen. Het systeem heeft hierin dus een fout gemaakt. Wat betreft dat je een dag vrij hebt moeten nemen, erg vervelend dat je dan voor niks zit te wachten. Wij leveren ook op een DHL-Servicepoint, in de avonduren en op zaterdag. Ik kan deze situatie helaas niet voor je veranderen. Excuses voor het ontstane ongemak.
Re: Wehkamp slechte service
Hebben ze daar ook een bAlansrekening dan ?Als ik dit had geweten had ik voor een paar tientjes meer het wel in elektronica winkel gekocht.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 okt 2014 12:54
Re: Wehkamp slechte service
in sommige winkels wel ja maar zo bedoelde ik het niet bedoelde meer dat ik het dan in een elektronica cash zou betalen
Re: Wehkamp slechte service
Als je het zo niet bedoelde ben je appels met pruimen aan het vergelijken. Die extra check (waardoor eea vertraagd werd) bij Wehkamp krijg je juist OMDAT je in termijnen wilde betalen. Had je het volledige bedrag overgemaakt was er niets aan de hand geweest.in sommige winkels wel ja maar zo bedoelde ik het niet bedoelde meer dat ik het dan in een elektronica cash zou betalen
Andersom als je in de electronica winkel in termijnen had willen betalen had je ook eerst extra checks (en een contract) gehad en was het ook niet een gevalletje "inpakken en wegwezen" geweest.
Als je de rentetarieven van de postorderbedrijven zie ben ik bang dat je het verschil met "die scherpe prijs" meerdere malen zelf betaald.in combinatie met een scherpe prijs
Re: Wehkamp slechte service
Nooit geweten dat men in een "normale" winkel" ook op 'afbetaling' kan kopen? (Incl. extra checks etc.)bprosman schreef:Andersom als je in de electronica winkel in termijnen had willen betalen had je ook eerst extra checks (en een contract) gehad en was het ook niet een gevalletje "inpakken en wegwezen" geweest.
Re: Wehkamp slechte service
Had ik dat geweten: Enige weken geleden fornuis naar....Ik naar BCC, kwam financieel niet uit, maar ja, gekookt moet er toch worden. Zit nu alle eindjes deze maand aan elkaar vast te knopen. Had ik geweten dat ik een extra 30 piek had kunnen betalen om... had ik dat wel gedaan. Echt, nog nooit, nimmer op gelet in een stenen winkel. Nou ja, gedane zaken nemen geen keer. Maar, geheel off topic: dat fornuis (standaard formaat) paste niet en mijn WBV was fantastisch en hebben stuk van aanrechtblad afgezaagd, metalen plaat geplaatst en...er kan nu zelfs geen kruimeltje meer tussenvallen. Dus ik hou van mijn WBV. (Slijm, slijm).