Hallo,
Maanden geleden een keer babyvoeding besteld via Wehkamp.
Jammergenoeg kwam niet de hele bestelling aan bij mij.
Ik gebeld naar selectvracht. Die vertelde mij dat het pakket was aangekomen maar manco aangegeven stond dus pakket moest terug naar Wehkamp.
Ik gebeld met Wehkamp en zodra dit bij hun binnen was kreeg ik een nieuw pakket.
Wel moest ik even bellen want er zou een nieuwe rekening bij kunnen zitten en die zouden ze dan niet in rekening brengen.
Dag later.. de deurbel gaat,,het zijn allemaal pakketjes van wehkamp.
Ik denk oke dat is snel mijn missende bestelling.
Wat blijkt.. Ze hebben hetgeen wat ik al had gehad dubbel geleverd.
En de missende babyvoeding niet geleverd.
Na contact te hebben gehad met Wehkamp dacht ik tot een mooie oplossing gekomen te zijn.
Wehkamp vind het naar dat er een fout is geweest dus bied korting aan voor de producten die ik dubbel gekregen heb. (babyvoeding mag je niet retouneren)
Hier ben ik mee accoord gegaan..
Babyvoeding heb je toch altijd nodig.
Het resterende geld voor de dubbele producten netjes overgemaakt.
Alleen nu blijkt dat het niet goed is verwerkt in het systeem waardoor ik nu elke keer een meil krijg met daarin beschreven dat ik nog geld open heb staan.
Als ik het niet binnen 5 dagen overmaak krijg ik extra kosten en wordt het overgedragen naar een incasso bureau.
Heb al vaak contact opgenomen met Wehkamp (20 ct per minuut) en die kunnen inderdaad zien in het systeem dat er een fout is gemaakt en dat ik dat niet hoef te betalen.
Elke keer denk ik dat het opgelost is.
Maar elke keer krijg ik weer een email dat ik kosten heb openstaan.
Wat moet ik nu doen? ik heb geen zin om incasso kosten te betalen omdat hun fout zitten.
Het missende pakket trouwens niet eens helemaal goed geleverd gekregen die had ik al betaald.
Maar ik durf daar niks meer aan te doen bang dat ik weer alles moet betalen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp
-
Re: Wehkamp
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].
ik heb u gemaild en hopelijk krijg ik snel reactie.
Tip voor akkefietjes met Wehkamp: bel niet, maar mail, kost je niks. Je kunt dan hun corresepondentie meesturen, jouw bewijs van betaling enz. Als je dit stug vol houdt, komt het wel goed.
ik heb geen zin om incasso kosten te betalen omdat hun fout zitten.
Daarom moet je dan ook niet betalen natuurlijk. Als iets over gedragen wordt aan een incassobureau, betekent dat niet dat je dan zomaar verplicht zou zijn om te betalen. Bovendien sta je dan ook sterk in je weigering als je aan kunt tonen, dat jij hierover Wehkamp duidelijk hebt laten weten hoe de vork in de steel steekt.
ik heb geen zin om incasso kosten te betalen omdat hun fout zitten.
Daarom moet je dan ook niet betalen natuurlijk. Als iets over gedragen wordt aan een incassobureau, betekent dat niet dat je dan zomaar verplicht zou zijn om te betalen. Bovendien sta je dan ook sterk in je weigering als je aan kunt tonen, dat jij hierover Wehkamp duidelijk hebt laten weten hoe de vork in de steel steekt.
Ik heb een mail teruggehad van wehkamp en ze verzekeren mij dat ik inderdaad niks meer hoef te betalen.
Ik heb het nu gelukkig zwart op wit staan dus als ik nog een rekening krijg kan ik die vernietigen.
Opgelost dus.
Ik heb het nu gelukkig zwart op wit staan dus als ik nog een rekening krijg kan ik die vernietigen.
Opgelost dus.