LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp (verbeterde versie van de comfort verzekering)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
experience

Wehkamp (verbeterde versie van de comfort verzekering)

Ongelezen bericht door experience »

Ik ben vandaag gebeld door wehkamp over de verzekering die ik jaren geleden had afgesloten bij een lening en dan over de verbeterde versie.

Ze belde omdat ze persoonlijk van mij telefonisch akkoord wilde krijgen voor het om zetten naar de verbeterde versie <-- op mijn vraag waarom ze dan gewoon niet sowieso doen.. was het antwoord omdat ze de klant liever persoonlijk wilde benaderen. Er zou helemaal niks veranderen (qua kosten, premies) zelfde als het oude versie maar.. ik heb zo'n mijn twijfels.. wie oh wie kent het verhaal en weet misschien het adertje onder 't gras van dit telefoontje???

Het lijkt allemaal een verbetering te zijn maar het feit dat er dan telefonisch een akkoord moet gegeven worden, brengt mij in twijfel.. ze zeggen zelfs dat je 30 dagen nog bedenktijd hebt en als je akkoord krijg alles thuisgestuurd krijgt om het na te lezen.. mocht ik het uiteindelijk niet willen dan krijg ik de 1% betaalde premie terug <-- nou goed dat was voor het moment dat ik niet akkoord ging en ze kon mij ook niet duidelijk genoeg uitleggen hoe en wat... want die 1% premie betaalde ik al met mijn oude versie.. dus waarom zouden ze dat dan weer terug geven mocht ik toch bij mijn oude versie willen blijven. Goed ben zo wantrouwend in de jaren heen geworden dat ik graag de mening van anderen hierover wil lezen..

Alvast bedankt!!

ekeiram

Re: Wehkamp (verbeterde versie van de comfort verzekering)

Ongelezen bericht door ekeiram »

Ik ben daarvoor ook gebeld door wehkamp en vertrouwde het ook niet.Ik heb gezegt dat ik alles wilde houden zoals het is,en tot mijn grote verbazing, moest ik dat dus met een bandopname vastleggen,dat vond ik helemaal bizar,als je alles bij het oude wild houden.Dat heb ik dus ook niet gedaan,en gezegt dat ik het eerst wilde uitzoeken.Ik hoopte hier meer info te vinden, word nu constant gebelt!

inge74

Re: Wehkamp (verbeterde versie van de comfort verzekering)

Ongelezen bericht door inge74 »

Hi!

Ik ben ook gebeld,en heb gezegd dat ik niets getaped wilde hebben.
Vervolgens kreeg ik een brief,waarin eea staat aan info,en een kaartje eraan,waarop ik moet aankruisen wat ik wil..
Ik blijf lekker bij het oude!

groetjes
Inge

Gesloten