Bij Wehamp de nieuwste LG Led TV gekocht in November 2010. Wij bemerkten dat het geluid niet met het beeld synchroniseerde. Om zeker te zijn dat het niet aan ons ligt hebben wij alle bekabeling vervangen. Maar ook andere Led TV getest maar het gebeurde alleen bij deze LG 42LE5300. Dit doorgegeven bij Wehkamp en Wehkamp melde dat wij dit direct bij LG moest melden. Dit hebben wij gedaan en LG is maar liefst 3x langs geweest en hebben alles vervangen, maar niet het gewenste resultaat. LG zegt dat zij het niet meer weten, jammer. Wij weer naar Wehkamp, Wehkamp zegt dat wij niet naar LG direct moesten gaan maar bij de Technische dienst van Wehkamp. Dit hebben wij gedaan. Het is nu onderhand al Maart 2011!!!
Technische dienst van Wehkamp wilde ook weer langskomen en het één en ander vervangen. Dit werd ons teveel en hebben de Manager Service Afdeling gesproken en zij beloofde on dat wij een andere TV mogen uitkiezen zonder kosten. Wij kozen voor de Samsung UE40C6000 LED tv, het is nu al 15 april 2011!!!!!!!!
Het werd ons 100% beloofd ook via de mail en wij hebben een halve dag vrij moeten nemen om de nieuwe TV in ontvangst te nemen. Wat schetst onze verbazing, niemand is langs geweest om de TV te brengen. Het is nu 25 april 2011!!!!
Dit werd ons teveel en heb weer gebeld en wij willen nu ons geld terug en Wehkamp mag de defecte TV terug nemen. Wat schetst onze verbazing, wij krijgen een factuur om de nieuwe TV Samsung UE40C6000 LED tv die nimmer is geleverd te betalen en wij zitten nog steeds met een defecte LG TV. Schandalig hoe Wehkamp met zijn klanten omgaat!! Wehkamp belooft van alles 100% maar zij zijn nog niet éénmaal hun belofte nagekomen. Na maanden bellen en mailen is er nog steeds niets gebeurd. Wij gaan nu een rechtsbijstand inschakelen om ons geld terug te krijgen. Zijn er nog meer mensen die op deze manier benadeeld zijn?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp wil defecte TV niet terugnemen
Re: Wehkamp wil defecte TV niet terugnemen
Dossier aanleggen en vervolgens daarmee naar de rechter gaan. Neem in je eis mee schade zoals het opnemen van een halve werkdag.
Dank je wel voor je reactie, en zal dit aan mijn raadsvrouwe doorgeven.
Frits van Wehkamp zal morgen wel hier reageren op je topic, hij werkt voor Wehkamp.
uw uitroepteken toets (!) blijft trouwens hangen.
-
Webcarewehkamp.nl
geachte heer/mevrouw EO1,
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]