| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wholesale-tele.com
wholesale-tele.com
Wie heeft er slechte ervaringen met de Wholesale-tele.com webwinkel?
Volgens een Belgische site klopt de kvk en btw nummer niet en staan er belachelijke prijzen genoemd voor de aanschaf van mobieltjes en spelcomputers.
Laat het eens even weten,
mvg,
Boeli72
Volgens een Belgische site klopt de kvk en btw nummer niet en staan er belachelijke prijzen genoemd voor de aanschaf van mobieltjes en spelcomputers.
Laat het eens even weten,
mvg,
Boeli72
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: wholesale-tele.com
WHOIS details:
http://www.networksolutions.com/whois-s ... e-tele.com
Naam van de eigenaar is apart...
Wat hier een 'red flag' is - is de leeftijd van dit domein - van 21 september van dit jaar.
Zowiezo is deze site 'verdacht' - geen contact informatie, niet een makkelijk te vinden KVK nummer, alleen een contact formulier en een postbus adres...
Wel deze:
http://www.wholesale-tele.com/thuiswink ... arborg.htm
Dit lijkt een vervalsing - want op de ledenlijst staat dit bedrijf niet!
Ik heb bij thuiswinkel.org eens nagevraagd welke naam dit bedrijf staat - omdat ik ze niet kan vinden onder hun eigen naam.
Al met al - ik zou hier, voorlopig althans, niets kopen.
En volgens de KVK site is het nummer wat op het certificaat staat :
Het door u opgegeven KvK-nummer kan niet worden gevonden
http://www.networksolutions.com/whois-s ... e-tele.com
Naam van de eigenaar is apart...
Wat hier een 'red flag' is - is de leeftijd van dit domein - van 21 september van dit jaar.
Zowiezo is deze site 'verdacht' - geen contact informatie, niet een makkelijk te vinden KVK nummer, alleen een contact formulier en een postbus adres...
Wel deze:
http://www.wholesale-tele.com/thuiswink ... arborg.htm
Dit lijkt een vervalsing - want op de ledenlijst staat dit bedrijf niet!
Ik heb bij thuiswinkel.org eens nagevraagd welke naam dit bedrijf staat - omdat ik ze niet kan vinden onder hun eigen naam.
Al met al - ik zou hier, voorlopig althans, niets kopen.
En volgens de KVK site is het nummer wat op het certificaat staat :
Het door u opgegeven KvK-nummer kan niet worden gevonden
Laatst gewijzigd door Guardian72 op 15 nov 2010 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Guardian72
- Contacteer:
aanvulling:
Ik heb navraag gedaan bij thuiswinkel.org - en kreeg het volgende antwoord:
U is dus gewaarschuwd.
Ik heb navraag gedaan bij thuiswinkel.org - en kreeg het volgende antwoord:
De link die men daar geeft, gaat naar een pagina met (onder andere) deze tekst:Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw melding. Wholesale-tele.com is geen lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Voor meer informatie verwijs ik u naar onze website www.thuiswinkel.org. Tevens een verwijzing naar het bericht op onze website over deze webwinkel: http://www.thuiswinkel.org/nederlandsta ... go-gebruik.
Wij gaan passende maatregelen nemen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.
Vlotte reactie - en dit bewijst, mijns inziens, dat wholesale-tele.com NIET een eerlijke handelaar is.Wholesale-tele.com gebruikt het Thuiswinkel Waarborg logo onterecht en is geen lid van Thuiswinkel.org. Hierover wordt op dit moment contact gezocht met Wholesale-tele.com.
U is dus gewaarschuwd.
het zijn een stel schurken die tientallen slachtoffers maken.Opereren onder vele namen. IP nummer o.a. 10.216.245.70Ben er dan toch ingetuind. Twee blackberry's gezocht. Door Froukje via advertentie op marktplaats verwezen naar Wholesale-tele.com. Leek van telfort, dus vertrouwd. Thuiswinkelen, Unicef, KvKnummer. Twee blackberry's gekocht voor 498 en geld overgemaakt naar J Wesseling in Klazienaveen rek9524884. Even te snel dus. Dichtbij, dus ff bellen dacht ik en halen. Telefoon, geen gehoor. Verdacht, nogmaals gekeken, foute boel. ING gebeld om geld te blokkeren, wilden ze niet, frustrerend. Politie gebeld, konden niets doen. Nogmaals ING benaderd met info over oplichter die bij hen een rekening had. Nu verder op drie paarden wedden. Officiele traject, schriftelijk dossier bij ing openen, rekeningen blokkeren, aangifte bij politie, straf- en indien nodig civielrechtelijke weg bewandelen. Blijven proberen kaal te plukken en het leven zo moeilijk mogelijk maken. Heeft uiteindelijk effect. Heb twee keer eerder meegemaakt en na meer dan een jaar geleid tot twee veroordelingen van een duitse bende en een aantal kleine nederlandse criminelen. Maar vereist enig uithoudingsvermogen, dat wel. Zelfs de nederlandse ambassade in duitsland in moeten schakelen destijds. Gezamenlijke aangifte zouden we kunnen overwegen om de zaak groter te maken en als 1 zaak in te dienen, wanneer politie dit zelf al niet doet. Vooral altijd aangifte doen en blijven zeuren en de publiciteit zoeken. Politie is verplicht dit te onderzoeken en kan dit niet afdoen met een melding. Blijf ze ter verantwoording roepen en leg dossier aan. Deze jongens niet weer loslaten of er mee weg laten komen. Moet leiden tot veroordeling. Zijn geen eendagsvliegen en hebben genoeg sporen achtergelaten. Indien nog geen aangifte gedaan, altijd doen!! Indien u info (adressen bv.) hebt graag opsturen. Zie verder ook opgelichtopinternet.
contact geje57 ad hotmail dot com
contact geje57 ad hotmail dot com
even grote schurken zitten trouwens bij de ing. Zeker vanaf begin november weten ze dat het rekeningnummer van mevrouw wesseling zijnde 9524884 gebruikt wordt voor malafide praktijken. Men heeft meerdere brieven binnegekregen en geen actie ondernomen. Doodleuk kreeg ik vanmiddag een enthousiaste medewerker die zei niets te kunnen doen en het gereserveerde geld gewoon over te maken. Wel raadde hij mij aan ing veiligheidszaken in te lichten, want die zouden blij zijn met de gegevens, dan konden ze gelijk blokkeren. Ondertussen maken ze mijn gereserveerde geld alsnog over aan deze schurk(en).
-
arjankreeft
Dacht een PS3 gekocht te hebben maar helaas...Reageren niet op mails en als je ze belt krijg je een antwoordapparaat.
Wat balen!
Ik heb precies hetzelfde als de anderen hier. Gereageerd op een advertentie @ marktplaats, emailtje van Froukje met een link erin. Gulzig als ik was wist ik niet hoe snel ik de PS3 moest betalen.
Toen ik vandaag op de website wilde kijken om even te bellen hoelang het nog zou duren was de website offline en besefte ik dat ik gefraudeerd ben door deze J Wesseling.
Ik heb zelf een rekening bij ING net als deze persoon, en heb dus direct ING gebeld. Ze konden niks voor me doen, ik moest bij meldpunt op www.mijnpolitie.nl aangifte doen. Als er maar genoeg mensen zijn die dit ook doen worden er stappen ondernomen. Tot die tijd kan deze persoon nog meer mensen oplichten en kunnen wij fluiten naar ons geld!
Gelijk even op telefoonboek.nl gezocht naar adres/telefoon nummer van deze persoon en kreeg 9 hits. Heeft iemand misschien meer informatie over het adres van deze persoon?
Groeten Robbert
Ik heb precies hetzelfde als de anderen hier. Gereageerd op een advertentie @ marktplaats, emailtje van Froukje met een link erin. Gulzig als ik was wist ik niet hoe snel ik de PS3 moest betalen.
Toen ik vandaag op de website wilde kijken om even te bellen hoelang het nog zou duren was de website offline en besefte ik dat ik gefraudeerd ben door deze J Wesseling.
Ik heb zelf een rekening bij ING net als deze persoon, en heb dus direct ING gebeld. Ze konden niks voor me doen, ik moest bij meldpunt op www.mijnpolitie.nl aangifte doen. Als er maar genoeg mensen zijn die dit ook doen worden er stappen ondernomen. Tot die tijd kan deze persoon nog meer mensen oplichten en kunnen wij fluiten naar ons geld!
Gelijk even op telefoonboek.nl gezocht naar adres/telefoon nummer van deze persoon en kreeg 9 hits. Heeft iemand misschien meer informatie over het adres van deze persoon?
Groeten Robbert
-
Guardian72
- Contacteer:
Als je wat besteld hebt - en geen contact (meer) krijgt - gelijk aangifte doen.
Door het vervalste thuiswinkel certificaat is oplichting een zeer aannemelijke zaak.
De link naar het 'certificaat' is trouwens weg
Ik vraag me af waarom.
Door het vervalste thuiswinkel certificaat is oplichting een zeer aannemelijke zaak.
De link naar het 'certificaat' is trouwens weg
Ik vraag me af waarom.
Ik heb net aangifte gedaan, en zag dat er op opgelicht op internet een groot forum open staat over dezelfde smeerlap.
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 201988/120
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 201988/120
Hallo,
Wij zijn hier ook ingetrapt , het betreft een playstation 3 , 120 GB ter waarde van 179 euro!
Wij zijn opgelicht door Froukje en J. Wesseling uit Klazienaveen.
Wij roepen een ieder op die ook door deze doortrapte mensen zijn opgelicht om aangifte te doen.
Ook een klacht indienen bij de ING omdat ze al wisten dat dit gebruikte giro nummer werd gebruikt voor malafide praktijken.
Wij zijn ons geld kwijt maar we doen er alles aan om deze hufters te vinden .
Kom en maak een vuist voor al deze opgelichte mensen.
Dit kan niet zo door gaan.
Gr. Missy
Wij zijn hier ook ingetrapt , het betreft een playstation 3 , 120 GB ter waarde van 179 euro!
Wij zijn opgelicht door Froukje en J. Wesseling uit Klazienaveen.
Wij roepen een ieder op die ook door deze doortrapte mensen zijn opgelicht om aangifte te doen.
Ook een klacht indienen bij de ING omdat ze al wisten dat dit gebruikte giro nummer werd gebruikt voor malafide praktijken.
Wij zijn ons geld kwijt maar we doen er alles aan om deze hufters te vinden .
Kom en maak een vuist voor al deze opgelichte mensen.
Dit kan niet zo door gaan.
Gr. Missy
ik had de twijfelachtige eer om als eerste opgelicht te worden door dhr en mevrouw wesseling.
inmiddels heb ik aangifte gedaan en ben aardig aan het speuren.
ik had het geld overgemaakt vanaf een abn rekening. Bij de abn vertelde ze mij dat zij in dit soort gevalalen een brief sturen naar de oplichter en indien deze niet met een plausibel verhaal de adres gegevens doorgeeft aan de gedupeerde.
ING doet dit helaas niet. Zij laten je een formulier invullen die bij hun ineen mooie grijze map in de kast verdwijnt en vervolgens hoor je er niks meer van.
ook zag ik dat er een bedrijf zit in dezelfde straat die door de oplichter opgegeven werd; wesseling kunstoffen. Ik heb telefonisch en via de mail contact gezocht met dit bedrijf maar krijg telkens nul op rekest.
het is werkelijk schandalig dat deze oplichting nu al meer dan een maand rustig doorgaat en de instanties er niets aan doen
inmiddels heb ik aangifte gedaan en ben aardig aan het speuren.
ik had het geld overgemaakt vanaf een abn rekening. Bij de abn vertelde ze mij dat zij in dit soort gevalalen een brief sturen naar de oplichter en indien deze niet met een plausibel verhaal de adres gegevens doorgeeft aan de gedupeerde.
ING doet dit helaas niet. Zij laten je een formulier invullen die bij hun ineen mooie grijze map in de kast verdwijnt en vervolgens hoor je er niks meer van.
ook zag ik dat er een bedrijf zit in dezelfde straat die door de oplichter opgegeven werd; wesseling kunstoffen. Ik heb telefonisch en via de mail contact gezocht met dit bedrijf maar krijg telkens nul op rekest.
het is werkelijk schandalig dat deze oplichting nu al meer dan een maand rustig doorgaat en de instanties er niets aan doen
-
kevinconaert
wij zijn ook opgelicht (ps3 slim voor 161,10 EUR),
zondagavond het geld overgemaakt, tot gisteren nog antwoord gekregen op onze mails, vandaag (dinsdag) geen antwoord meer, ik ga op de site kijken en deze bestaat niet meer
morgenvroeg ga ik langs de bank, kijken of de overdracht al helemaal voltooid is en zonidg klacht indien, alsook aangifte doen bij politie
als er iemand is ide hier nog verder in wil gaan, mijn gegevens mag je alvast mee op je lijst zetten! ik wil hier gerust verder mee gaan, maar dan wel niet alleen, want alleen bereik je toch niets!
we zijn nu al begin februari 2011, het feit dat ik hierover klachten lees die al dateren van september 2010 en dat dit nog steeds actief, dat is gewoon schandalig!!
ik ben bereikbaar op [email protected] of 0494/30.77.55
zondagavond het geld overgemaakt, tot gisteren nog antwoord gekregen op onze mails, vandaag (dinsdag) geen antwoord meer, ik ga op de site kijken en deze bestaat niet meer
morgenvroeg ga ik langs de bank, kijken of de overdracht al helemaal voltooid is en zonidg klacht indien, alsook aangifte doen bij politie
als er iemand is ide hier nog verder in wil gaan, mijn gegevens mag je alvast mee op je lijst zetten! ik wil hier gerust verder mee gaan, maar dan wel niet alleen, want alleen bereik je toch niets!
we zijn nu al begin februari 2011, het feit dat ik hierover klachten lees die al dateren van september 2010 en dat dit nog steeds actief, dat is gewoon schandalig!!
ik ben bereikbaar op [email protected] of 0494/30.77.55