LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wii winkel koop er niet, klachten worden niet behandeld

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet

Wie heeft er ook een klacht bij de WII winkel lopen ?

Ja maar is goed opgelost
0
Geen stemmen
Ja het blijft bij beloftes maar men doet niets
1
100%

Totaal aantal stemmen: 1

htb

Wii winkel koop er niet, klachten worden niet behandeld

Ongelezen bericht door htb »

Ik heb een WII lader gekocht bij de WII Winkel in Tilburg. Dit is een webwinkel op http://www.wii-winkel.nl/.

Ik heb netjes een klacht gemeld op het contact adres op de web pagina
Contactgegevens +31 (0)6 346 599 09 [email protected].

In eerste instantie werd er niet gereageerd. Daarna heb ik via Pay Pal een klacht ingediend en werd er ineens gereageerd.

Men zou 5 euro terug storten -> is niet gebeurt
Daarna zou men een nieuwe sturen -> is niet gebeurt

Op diverse mails en telefoonnummers wordt gewoon niet meer gereageerd dus de service in de WII winkel is echt ontzettend slecht.

Ik adviseer dus hier ook niet zaken aan te schaffen.

Ik had een WII lader gekocht van 28 euro. Op de website stond dat dit een lader met 2x 2800 mAh batterijen bij zitten, er zitten batterijen bij van 2 x 1200 mAh

Een van de batterijen is geheel dood en wil niet laden.Je heb er dus niets aan. Ik heb gevraagd of ze de informatie op de website willen aanpassen. Dat heeft men gedaan.

Affijn het resultaat is dat ik nog steeds met een kapotte lader zit en de WII winkel naast alle mooie beloftes NIETS DOET.

Koop dus bij een betrouwbare webwinkel je zaken. Niet bij de WII winkel in Tilburg.

Hans [/url]

htb

Re: Wii winkel koop er niet, klachten worden niet behandeld

Ongelezen bericht door htb »

Ik heb vandaag een nieuwe WII lader binnen gekregen. Als presentje zaten er twee WII stuurtjes bij.
De WII winkel heeft dus uiteindelijk de klacht netjes opgelost.

Pas nadat ik dit artikel geplaatst had en de WII winkel de link naar dit artikel had gestuurd.

Uiteindelijk is het dus goed gekomen.
Ik hoop dat de WII winkel vanaf nu klachten serieus neemt en ook de mogelijkheid opent om telefonisch contact te hebben. Dat lost vaak meer op dan in een richting mailen, of een voicemail box.

Ik adviseer de WII winkel de klachten procedure op de website te zetten en ook de termijnen waarbinnen een reactie verwacht kan worden .

Hans

Gesloten