LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Windows XP SP2.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Kameel

Windows XP SP2.

Ongelezen bericht door Kameel »

Ik heb grote problemen gehad na de installatie. Heeft iemand ook deze ervaringen?

Gast

Re: Windows XP SP2.

Ongelezen bericht door Gast »

Sp2 moet je ook niet op afstand kopen :lol:

Gast

Ik heb ook sinds kort Windows XP op mijn computer. Via automatische updates kreeg ik sp2 erbij. De installatie duurde erg lang en sinds deze installatie heb ik geen Windows geluiden meer. Bij opstarten, melding van mail etc. Wie heeft dit ook? En wat kan ik er aan veranderen? Verder heb ik nog geen problemen gehad na installatie van sp2.

bodejos

Ongelezen bericht door bodejos »

Sp2 kan problemen geven, wanneer je een virusscanner op je computer hebt staan. Sp2 is ook niet zomaar ''vriendjes'' met, vooral, recente versies van msn-messenger, ik heb het dan over versie 6.2, heb geen ervaring met msn 7.0

Je kunt sp2 rustig downloaden, het servicepack wordt immers kosteloos beschikbaar gesteld op de site van microsoft. Maar je moet wel heel even wat ongemak voor lief nemen. Het beveiligings-center dat aan je systeem wordt toegevoegd stelt wel een paar rare eisen aan de programma's die op je computer staan, en bedoeld zijn om je systeem te beveiligen. Als die op elkaar zijn afgestemd, loopt je systeem weel als een tgv.

Gast

Heb geen xp sp 2 geinstalleerd en toch maakt mijn pc die geluiden bij opstarten niet meer. waarschijnlijk zijn het andere updates die dat doen.

maartens

Ongelezen bericht door maartens »

En wat heeft dit dan te maken met kopen op afstand :?:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al bij de categorie computers. Daarom is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten