LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] winkelen bij internetwinkel PROMART
winkelen bij internetwinkel PROMART
Heeft iemand ook al eens iets gekocht bij Promart , en het bestelde niet gekregen, of veel te laat? En wel betaald? En na herhaaldelijk mailtjes sturen , niks van hun gehoord?
Gr Hennie.
Gr Hennie.
-
- Contacteer:
Re: winkelen bij internetwinkel PROMART
Vogels - m.i. zijn deze AV niet rechtsgeldig, want onredelijk bezwarend, toch?
Want in feite staat er "U betaalt, en mag afwachten wanneer wij willen leveren - maar dat kan ook over 6 jaar zijn".
Want in feite staat er "U betaalt, en mag afwachten wanneer wij willen leveren - maar dat kan ook over 6 jaar zijn".
Goede middag,
ik vroeg me af na zo n lange tijd of je toch je spullen binnen hebt gekregen...want ik zit nu met het zelfde probleem erg dom dat ik niet eerst ging zoeken of er klachten zijn over dit bedrijf...ik hoor het graag nog eens hoe en wat
met vriendelijke groeten meriam
ik vroeg me af na zo n lange tijd of je toch je spullen binnen hebt gekregen...want ik zit nu met het zelfde probleem erg dom dat ik niet eerst ging zoeken of er klachten zijn over dit bedrijf...ik hoor het graag nog eens hoe en wat
met vriendelijke groeten meriam
Hallo. Ik heb het nog wel gekregen. Ik zie dat het in nov was, ik heb het dat zelfde jaar nog wel gekregen. Ik heb wel heel vaak gebeld en gemaild, maar ze hebben niet 1 keer gereageerd. Ik heb zelfs dreigmailtjes gestuurd, ik dacht echt dat ik het niet meer kreeg. Dus mijn advies, blijf gewoon wachten, je krijgt het denk ik wel. Ik weet het niet zeker maar ik heb volgens mij een maand moeten wachten.
Nou succes ermee, en wil je het mij het laten weten dat je het hebt gekregen, ik ben wel bevieuwd.
Gr Hennie.
Nou succes ermee, en wil je het mij het laten weten dat je het hebt gekregen, ik ben wel bevieuwd.
Gr Hennie.
Goeie middag Hennie,
ik heb eergister mijn spullen binnen gekregen, ik heb ook heel vaak moeten bellen, ik heb toen eerst een heel beleeft mailtje gestuurd met hoe het met mijn spullen zit want het duurt me telang, kreeg geen reactie...ik heb 4 dagen gewacht en hebt toen een wat dreigende mail gestuurt dat ik verdere stappen zou nemen als ik geen reactie krijg op mijn mailtje en telefoontjes...ik kreeg toen de zelfde middag nog een mailtje terug met er in dat ze mijn gegevens niet hadden om met mij contact op tenemen om te zeggen dat de 6 delige set er niet meer was (omdat die er uit is gegaan) en of ik dan toch een 5 delige set wou...ik zou het verschil terug krijgen...ik ben daar mee akkoord gegaan en jaa hoor kreeg twee dagen daarna mijn spulllen.
Dat het allemaal zo moeilijk moet gaan, maar goed heb gelukkig mijn spullen binnen gekregen en voortaan maar eens goed uit zoeken of alles wel goed gaat daar haha...
fijne dagen nog,
Met vriendelijke groeten Meriam
ik heb eergister mijn spullen binnen gekregen, ik heb ook heel vaak moeten bellen, ik heb toen eerst een heel beleeft mailtje gestuurd met hoe het met mijn spullen zit want het duurt me telang, kreeg geen reactie...ik heb 4 dagen gewacht en hebt toen een wat dreigende mail gestuurt dat ik verdere stappen zou nemen als ik geen reactie krijg op mijn mailtje en telefoontjes...ik kreeg toen de zelfde middag nog een mailtje terug met er in dat ze mijn gegevens niet hadden om met mij contact op tenemen om te zeggen dat de 6 delige set er niet meer was (omdat die er uit is gegaan) en of ik dan toch een 5 delige set wou...ik zou het verschil terug krijgen...ik ben daar mee akkoord gegaan en jaa hoor kreeg twee dagen daarna mijn spulllen.
Dat het allemaal zo moeilijk moet gaan, maar goed heb gelukkig mijn spullen binnen gekregen en voortaan maar eens goed uit zoeken of alles wel goed gaat daar haha...
fijne dagen nog,
Met vriendelijke groeten Meriam
-
Hallo,
Ik had vorige week ook een bestelling geplaatst bij hem.
Ik vertrouwde het ook niet. Ik had hem 1 keer aan de telefoon gehad en daarna kon ik bellen wat ik wilde, maar contact kreeg ik niet. Ik heb een mail gestuurd op een nette manier, maar toch ook verteld dat ik aangifte zou doen als ik binnen zoveel tijd geen reactie zou krijgen.
Als het goed is, wordt de bestelling morgen toch bezorgd.
Ik wacht het dus af.
Het ligt gewoon aan de klantenservice die daar vies tegenvalt, en dat heb ik hem verteld ook.
Groetjes.
Ik had vorige week ook een bestelling geplaatst bij hem.
Ik vertrouwde het ook niet. Ik had hem 1 keer aan de telefoon gehad en daarna kon ik bellen wat ik wilde, maar contact kreeg ik niet. Ik heb een mail gestuurd op een nette manier, maar toch ook verteld dat ik aangifte zou doen als ik binnen zoveel tijd geen reactie zou krijgen.
Als het goed is, wordt de bestelling morgen toch bezorgd.
Ik wacht het dus af.
Het ligt gewoon aan de klantenservice die daar vies tegenvalt, en dat heb ik hem verteld ook.
Groetjes.
Hallo, Ik heb een BK Connicalset incl. easy Inductionset besteld. Het zou later geleverd worden omdat het was uitverkocht. Na 2 boze mails is het uiteindelijk geleverd maar niet compleet... Omdat het een huwelijkscadeau betreft voor mijn dochter is dat extra zuur... 4x gemaild en gebeld met nummer van de klantenservice en geen reactie... In een eerdere mail gaven ze aan aan het verhuizen te zijn waardoor de klantenservice niet te bereiken is... Al met al kom ik 2 pannen te kort waar ik wel voor betaald heb.
Ga dit ook bekend maken via de social media heb ik aan gegeven bij hun, maar geen reactie...
Rina 1966
Ga dit ook bekend maken via de social media heb ik aan gegeven bij hun, maar geen reactie...
Rina 1966
En zag je bij het typen die grote rode balk niet bovenin beeld staan? Waarom maak je niet je eigen topic aan?Rina1966 schreef:Hallo, Ik heb een BK Connicalset incl. easy Inductionset besteld. Het zou later geleverd worden omdat het was uitverkocht. Na 2 boze mails is het uiteindelijk geleverd maar niet compleet... Omdat het een huwelijkscadeau betreft voor mijn dochter is dat extra zuur... 4x gemaild en gebeld met nummer van de klantenservice en geen reactie... In een eerdere mail gaven ze aan aan het verhuizen te zijn waardoor de klantenservice niet te bereiken is... Al met al kom ik 2 pannen te kort waar ik wel voor betaald heb.
Rina 1966
@devious ?? nee
briljant. Nieuwe problemen> nieuwe topics. Da's duidelijker. Staat ook in de forumregels die blijkbaar niemand leest.
Ik heb een bestelling geplaatst en na een week geen bestelling heb ik maar een mailtje gestuurd.
Kreeg paar dagen later een email met een excuus dat iets fout was gegaan en dat mijn bestelling volgende dag verstuurd zou worden. Paar dagen later is mijn bestelling eindelijk bezorgd. De service kan zeker beter.
Kreeg paar dagen later een email met een excuus dat iets fout was gegaan en dat mijn bestelling volgende dag verstuurd zou worden. Paar dagen later is mijn bestelling eindelijk bezorgd. De service kan zeker beter.