LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.albert.nl
www.albert.nl
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die gebruik maken van de bezorgservice (nou ja "service) van albert.nl en wat de ervaringen zijn.
Wij zijn nu zo'n jaar bij albert.nl. eerst waren we nog bij maxfoodmarket maar helaas, die was al snel niet meer.. Van albert.nl word ik dus helemaal gek! Ze zijn nu op dit moment al voor de 100e keer ofzo 45 minuten te laat!!! Het is echt ongelooflijk! En gebeld worden door de klantenservice is er ook niet meer bij, zo lijkt het. Het toppunt was een paar weken geleden: Toen stond de vrachtwagen op 23.30 voor de deur!!! DE bezorgtijd was tussen 19.00 en 21.00 uur!
Dus zijn er meer mensen waar Albert.nl steeds te laat komt (meer dan een kwartier), laat het weten! Misschien als we massaal klagen dat ze eens wat doen aan die service!!
Wij zijn nu zo'n jaar bij albert.nl. eerst waren we nog bij maxfoodmarket maar helaas, die was al snel niet meer.. Van albert.nl word ik dus helemaal gek! Ze zijn nu op dit moment al voor de 100e keer ofzo 45 minuten te laat!!! Het is echt ongelooflijk! En gebeld worden door de klantenservice is er ook niet meer bij, zo lijkt het. Het toppunt was een paar weken geleden: Toen stond de vrachtwagen op 23.30 voor de deur!!! DE bezorgtijd was tussen 19.00 en 21.00 uur!
Dus zijn er meer mensen waar Albert.nl steeds te laat komt (meer dan een kwartier), laat het weten! Misschien als we massaal klagen dat ze eens wat doen aan die service!!
Re: www.albert.nl
het was dus weer 5 kwartier te laat! En om het compleet te maken was er ook weer een en ander niet goed met de boodschappen. Heerlijk zo'n tas vol uit pakken die onder de jus zit!! De Hutspot maaltijd was namelijk stuk en de jus was er uitgeperst! En de andere tas zat een bak huzarensalade waarvan de bodem compleet aan stukken was! De ene tas vol jus, de andere bekleed met salade.. lekker zo je boodschappen doen!
Max was super, bijna altijd op tijd en de boodschappen waren altijd in orde.
Na het verdwijnen van Max, één keer Albert geprobeerd, maar vond het veels te duur.
Ik doe mijn boodschappen gewoon weer op donderdagavond in het winkelcentrum verderop, gelukkig is de supermarkt tot 10 uur open!
Na het verdwijnen van Max, één keer Albert geprobeerd, maar vond het veels te duur.
Ik doe mijn boodschappen gewoon weer op donderdagavond in het winkelcentrum verderop, gelukkig is de supermarkt tot 10 uur open!
Ik laat mijn boodschappen ook bezorgen door albert.nl en ik heb nog nooit geen last gehad. Hij kwam exact om 18.oo uur bij mij binnen, een keer zelf tien min. eerder.
Ik denk dat het aan de chauffeur ligt.
En duur.....? 6.80euro vind ik niet duur, voor de service dat hij het zelfs tot in de keuken brengt en voor iemand die wegens gezondheidsredenen niet zwaar kan tillen is dit een uitkomst. Hoeveel benzine gebruik je als je de boodschappen per auto haald?
Ik laat het een keer per maand bezorgen en dan haal ik zelf tussendoor wat verse dingetjes.
Ik ben dik tevreden.
Ik denk dat het aan de chauffeur ligt.
En duur.....? 6.80euro vind ik niet duur, voor de service dat hij het zelfs tot in de keuken brengt en voor iemand die wegens gezondheidsredenen niet zwaar kan tillen is dit een uitkomst. Hoeveel benzine gebruik je als je de boodschappen per auto haald?
Ik laat het een keer per maand bezorgen en dan haal ik zelf tussendoor wat verse dingetjes.
Ik ben dik tevreden.
Ik heb een aantal maal mijn boodschappen via deze service besteld en ik heb geen van die keren problemen gehad. Ze waren altijd op tijd en alle bestelde spullen klopte.
Groetjes
Groetjes
Ik maak nu geen gebruik meer van Albert, maar heb het wel 2 jaar gedaan. van 2000 tot 2002 om precies te zijn.
In die twee jaren had ik zeer goede ervaringen juist. Het was altijd op tijd...okee misschien een paar keer een kwartier te laat, maar het is ook maar een auto.
1 keer was er stormachtig weer en de auto kreeg ook nog pech. toen kwamen ze pas om 23:00. Maar dat was eenmalig. Kan gebeuren.
Ik had voor albert gekozen omdat ik zelf last heb van mijn rug en dus geen zware kratten konm sjouwen. we woonden 4 hoog zonder lift en dat was altijd een hele klim.
De jongs van Albert zetten de boodschappen in de keuken en ik kon zelfs pinnen. superservice.
echter dat was dus ook in de beginperiode van albert.
wellicht hebben ze nu zo veel klanten dat de service er door achteruit gaat?
Linda
In die twee jaren had ik zeer goede ervaringen juist. Het was altijd op tijd...okee misschien een paar keer een kwartier te laat, maar het is ook maar een auto.
1 keer was er stormachtig weer en de auto kreeg ook nog pech. toen kwamen ze pas om 23:00. Maar dat was eenmalig. Kan gebeuren.
Ik had voor albert gekozen omdat ik zelf last heb van mijn rug en dus geen zware kratten konm sjouwen. we woonden 4 hoog zonder lift en dat was altijd een hele klim.
De jongs van Albert zetten de boodschappen in de keuken en ik kon zelfs pinnen. superservice.
echter dat was dus ook in de beginperiode van albert.
wellicht hebben ze nu zo veel klanten dat de service er door achteruit gaat?
Linda
Ik ben erg tevreden. Heb 1x meegemaakt dat ze het afgesproken tijdstip niet gingen halen en ik werd toen keurig gebeld, excuses werden aangeboden, ik werd bedankt voor de medewerking en mijn begrip voor de situatie etc. etc. Wat ik wel heb gemerkt is dat versgoed niet altijd 100% is. Ik heb die keren gebeld met Klantenservice. De bedragen werden bij de volgende levering weer in mindering gebracht, zonder problemen. Maar... dit gebeurde me net iets te veel, dus verse produkten koop ik voortaan zelf. Toch vind ik het nog steeds ideaal dat je niet meer met zware kratten loopt te sjouwen op een drukke zaterdagochtend. De problemen die vorige schrijvers ondervinden.... zou het misschien te maken hebben met de regio waarin je woont? Ik kan me voorstellen dat het in een drukke stad in het westen anders is dan in een dorp op het platteland in het zuiden.
Ook ik maak al enkele jaren gebruik van de bezorgservice van Albert (Heijn). Tot op heden helemaal geen klachten. Nooit te laat, altijd op de afgesproken tijd en de boodschappen worden keurig tot in de kueken gebracht. Heb zelf nooit de klantensrevice hoeven te bellen, dus daar heb ik geen ervaring mee. Ben het wel eens dat de bezorgkosten redelijk aan de hoge kant zijn.
Belachelijk dat dit soort dingen gebeuren, want je betaalt er natuurlijk toch wel voor. Gelukkig dat er ook wel tevreden klanten zijn.
Zelf heb ik er nog nooit gebruik van gemaakt, maar misschien dat ik het in de toekomst wel zou willen.
Ik denk dat het per regio gewoon zal verschillen of ze wel of niet goed, nauwkeurig en voorzichtig met je boodschappen, enz. zijn. (En natuurlijk hangt het ook wel van de persoon af die je treft.) Dus zou eigenlijk iedereen die zijn ervaringen hier deelt, moeten aangeven in welke regio hij/zij gebruik heeft gemaakt van albert.nl
Zelf heb ik er nog nooit gebruik van gemaakt, maar misschien dat ik het in de toekomst wel zou willen.
Ik denk dat het per regio gewoon zal verschillen of ze wel of niet goed, nauwkeurig en voorzichtig met je boodschappen, enz. zijn. (En natuurlijk hangt het ook wel van de persoon af die je treft.) Dus zou eigenlijk iedereen die zijn ervaringen hier deelt, moeten aangeven in welke regio hij/zij gebruik heeft gemaakt van albert.nl
Ook ik heb vooral slechte ervaringen. Ik woonde toen in Amsterdam.
Elke keer zaten er wel verkeerde producten in, en ook kwam het voor dat ik gewoon een hele krat boodschappen van een ander kreeg. Dat moest n aar een adres in Lisse.
Groenten enzo bestelde ik al heel snel niet meer want de bloemkolen die ik bijv. kreeg had ik zeker niet zelf uitgekozen. Vraag groot en krijg eenpersoons. Melk dat aan de datum was.. Nee, het enig handige was idd het naar boven brengen van de zware spullen door de chauffeurs.
Dat is dat geld dan wel waard als je eens per maand een flinke bestelling doet.
Elke keer zaten er wel verkeerde producten in, en ook kwam het voor dat ik gewoon een hele krat boodschappen van een ander kreeg. Dat moest n aar een adres in Lisse.
Groenten enzo bestelde ik al heel snel niet meer want de bloemkolen die ik bijv. kreeg had ik zeker niet zelf uitgekozen. Vraag groot en krijg eenpersoons. Melk dat aan de datum was.. Nee, het enig handige was idd het naar boven brengen van de zware spullen door de chauffeurs.
Dat is dat geld dan wel waard als je eens per maand een flinke bestelling doet.
Ik heb zelf meerdere malen bij albert besteld en geen enkel probleem gehad. Alles optijd, goed geleverd (data van versprodukten waren heel ruim) en netjes in de keuken.
Het ligt helemaal aan de albert hein die de bezorging doet. Jou postcode maakt uit bij welke AH het vandaan moet komen en waar dus ook de service vandaan komt. Misschien dat dit doorgegeven kan worden bij de klantenservice en dat het filiaal dan 'op de vingers getikt' kan worden.
Het enige nadeel dat ik heb met het online bestellen is dat de goedkope (eigen) merken nog te weinig beschikbaar zijn. Er komen steeds meer artikelen bij maar het zijn de duurdere artikelen die eerst beschikbaar zijn en daarna worden er mondjesmaat goedkopere artikelen aan het assortiment toegevoegd...
Het ligt helemaal aan de albert hein die de bezorging doet. Jou postcode maakt uit bij welke AH het vandaan moet komen en waar dus ook de service vandaan komt. Misschien dat dit doorgegeven kan worden bij de klantenservice en dat het filiaal dan 'op de vingers getikt' kan worden.
Het enige nadeel dat ik heb met het online bestellen is dat de goedkope (eigen) merken nog te weinig beschikbaar zijn. Er komen steeds meer artikelen bij maar het zijn de duurdere artikelen die eerst beschikbaar zijn en daarna worden er mondjesmaat goedkopere artikelen aan het assortiment toegevoegd...
Ik heb al jaren niets dan goede ervaringen met Albert (eerst James), in het verleden kwamen ze wel eens wat later dan afgesproken, maar als ik daar dan over belde dan werden de transportkosten kwijtgescholden of gehalveerd.
Tegenwoordig komen ze soms te vroeg (zaterdag 12-02 uur, Amsterdam) maar dan word ik keurig gebeld of ze al terecht kunnen.
En de spullen komen niet uit een filiaal maar van een centraal verzamelpunt.
En inderdaad het goedkope euro merk begint langzaam uit het assortiment te verdwijnen, maar dat vind ik niet zo gek want ze maken met deze service nog steeds verlies!
Dus mensen niet zo zeuren, ik zou in ieder geval niet meer zonder kunnen, en duur, ach dat valt wel mee als je goed op de bonus artikelen let (':D')
Tegenwoordig komen ze soms te vroeg (zaterdag 12-02 uur, Amsterdam) maar dan word ik keurig gebeld of ze al terecht kunnen.
En de spullen komen niet uit een filiaal maar van een centraal verzamelpunt.
En inderdaad het goedkope euro merk begint langzaam uit het assortiment te verdwijnen, maar dat vind ik niet zo gek want ze maken met deze service nog steeds verlies!
Dus mensen niet zo zeuren, ik zou in ieder geval niet meer zonder kunnen, en duur, ach dat valt wel mee als je goed op de bonus artikelen let (':D')
Zo'n 3 jaar bestel ik met grote regelmaat via Albert mijn boodschappen. In de tussentijd ben ik verhuisd naar een nieuwbouwwijk (waar toen de straten nog niet allemaal op orde waren) en daar is het in al die tijd 1x gebeurd dat Albert te laat was, een half uurtje. Ik werd net als vele anderen keurig gebeld en de bezorgkosten werden kwijtgescholden.
Voor mij is het een geweldige service! De verse produkten zijn inderdaad minder lang houdbaar dan als je ze bij AH koopt, maar zeker acceptabel. Ik woon in de randstad, nu in een dorp daarvoor in de stad en ik merk geen verschil in de service. Ik blijf in ieder geval gebruik maken van deze dienst!
Voor mij is het een geweldige service! De verse produkten zijn inderdaad minder lang houdbaar dan als je ze bij AH koopt, maar zeker acceptabel. Ik woon in de randstad, nu in een dorp daarvoor in de stad en ik merk geen verschil in de service. Ik blijf in ieder geval gebruik maken van deze dienst!
wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die denken dat de boodschapen van een A-H filiaal komen WWW.ALBERT.NL is een zelfstandige poot van AHOLD en de spullen komen uit hun eigen distribu.... centrum en niet uit een A-H winkel ,
En te laat komen zeker zelf nooit op de weg gereden, omleiding ,
wegopbreking,ongeluk???? Gerrie
En te laat komen zeker zelf nooit op de weg gereden, omleiding ,
wegopbreking,ongeluk???? Gerrie
Nooit probleem gehad met Albert. Ik ben klant sinds het eerste uur. Die opmerking over de versheid onderken ik wel. Ook jammer dat ze bier 1/2 liters Euroshopper niet meer verkopen. Nu moet bezorger hele kratjes flessen sjouwen en het retourgoed mee terug sjouwen. Stomme maatregel.
2x besteld, 2x problemen! 1e x een duur bestelmoment gekozen zodat er tabak meegeleverd kon worden, alles zat erbij behalve tabak! 2e x besteld ivm ziekte; alles werd geleverd behalve de medicijnen en kant en klaar maaltijden die ik juist toen zo hard nodig had! Medicijnen waren zelfs al afgerekend (€22!) en worden niet eens nabesteld de volgende dag! Je kunt er dus niet op vertrouwen.
Geweldig! Topic is 9 jaar oud....denk je echt dat er niets veranderd is? Pure flauwekul!