Ik heb een laptopbatterij besteld bij http://www.batterij-laptop.nl betaald met paypal.
Kreeg geen bevestgingsmail na info de volgende dag een engels mailtje dat het produkt binnenkort zou verscheept worden. Daarna kreeg ik een mail of ik voor DHL mijn telefoonnummer wilde geven,
Heb ik niet gedaan.
Mijn geld ging naar:
Gold Sea Business Limited
[email protected]
206-905-9738 xusaphone
Heb inmiddels een geschil geopend bij Paypal
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.batterij-laptop.nl opgelicht?
Re: www.batterij-laptop.nl opgelicht?
Oeh, een limited gevestigd in Hong Kong.
Ik vermoed dat dit een buitenlandse website is. Er staan op de site geen algemene voorwaarden en geen bedrijfsgegevens, dat is al een aanduiding dat dit een vaag bedrijf is.
Bij Paypal kun je volgens mij gewoon je geld terugkrijgen binnen 40 dagen meen ik, dus dat zit wel goed.
Bij Paypal kun je volgens mij gewoon je geld terugkrijgen binnen 40 dagen meen ik, dus dat zit wel goed.
Nee ik moet eerst een geschil openen, volgens de reviews leveren ze soms wel, maar dan een verkeerde of een kapotte accu
Help wat moet ik daar nu weer mee?
Dear Gea
Thanks for your order. To send off your parcel with DHL, we must know your phone number and delivery address. Please tell us your right phone number and your right delivery address. Then we'll send you the parcel as soon as possible.
Hope for your early reply.
And if you have any other problem, please contact me. I'll try my best to help you.
Best Regards
Customer Service Department
Emma
Dear Gea
Thanks for your order. To send off your parcel with DHL, we must know your phone number and delivery address. Please tell us your right phone number and your right delivery address. Then we'll send you the parcel as soon as possible.
Hope for your early reply.
And if you have any other problem, please contact me. I'll try my best to help you.
Best Regards
Customer Service Department
Emma
DHL, FEDEX UPS, ze hebben allemaal je telefoonnummer nodig. Ik vezend regelmatig stukken en moet dir altijd opgeven.
Zonder telefoonnummer verzenden ze het niet.
Zonder telefoonnummer verzenden ze het niet.
Oke bedankt ik was er inmiddels ook achter