LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.errel.net (easy shopmaker)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
paars

www.errel.net (easy shopmaker)

Ongelezen bericht door paars »

Ik heb bij het bedrijf Errel het programma easyshopmaker gekocht.
Dat easy hadden ze beter achterwegen kunnen laten, ik heb probleem na probleem. Mijn bestellingen komen vaak niet binnen, en het lukt me niet dit op te lossen. Hierdoor loop ik veel inkomsten mis.

Het meest furieus ben ik over de service van dit bedrijf. Er is gewoon geen service. Je hebt het programma gekocht en dan moet je het zelf maar uitzoeken. Slapend rijk worden kan blijkbaar ook, waarschijnlijk werken zij zelf met andere software want helaas is mijn bestelling voor dit product wel aangekomen en zit ik er nu mee opgescheept.
Op mijn mails wordt niet gereageerd, het telefoonnummer doet het niet en aan de support die geboden word heb je niks.
Ik had voor dat geld beter een papagaai kunnen kopen, dan krijg je tenmiste respons en wordt er voor je geld gefloten ipv dat je er naar kan fluiten.

Fenkie

Re: www.errel.net (easy shopmaker)

Ongelezen bericht door Fenkie »

Beste Paars,

Helaas is dit waar. Ik ken meerdere mede ondernemers die problemen hebben met het pakket Easy Shopmaker. Ik was voor ons bedrijf ook op zoek naar een goed pakket en kwam als eerste bij Easy Shopmaker terecht.
Zo bleek Easy Shopmaker niet te werken wanneer de klant Internet Security van Northon heeft aanstaan.

Gelukkig zijn wij verder gaan kijken en zijn nu bij Shopfactory terecht gekomen. Ik ben nu met de proefversie bezig en dit pakket voldoet goed (geen foutmeldingen etc.).

Succes ermee!

gjvisser

Re: www.errel.net (easy shopmaker)

Ongelezen bericht door gjvisser »

Hier heb je een link met meerdere klachten over Errel:

http://internetoplichting.nl/cgi-bin/ya ... 1119012164

Gesloten