LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.fietsstoel.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nijntjes

www.fietsstoel.nl

Ongelezen bericht door nijntjes »

Iemand ervaring met www.fietsstoel.nl?

Mijn man heeft daar voor mijn verjaardag een bestelling geplaatst voor een fietsstoel. Tot op heden niets ontvangen, ook geen reactie op zijn mails. Zelf kreeg ik wel een mailtje terug op mijn vraag hoelang de levertijd is als ik iets bestel. Dat zou 1 week zijn...wij wachten al zo'n 7 weken zonder enige reactie! Ik zag dat Ine de Bonth uit Tilburg (als dat haar eigen naam is) ook reclame maakt via marktplaats.

De alg voorwaarden op de website zijn wel erg summier en nergens wordt een adres aangegeven, het oogt dus niet heel betrouwbaar, maar er zijn er vast meer ingestonken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

beit

Re: www.fietsstoel.nl

Ongelezen bericht door beit »

Beste nijntjes,

Helaas is er blijkbaar eea misgelopen met jullie bestelling via fietsstoel.nl. Indien jullie geen direct contact kunnen krijgen met Ine de Bonth van fietsstoel.nl dan verzoek ik jullie een mailtje te sturen naar [email protected] met daarin jullie contactgegevens zodat ik jullie kan bereiken om het probleem op te lossen.

Mocht het probleem ondertussen al opgelost zijn, zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn dit ook aan mij te laten weten.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Met vriendelijk groet,
Leon van Hest (eigenaar www.beit.nl)
www.fietsstoel.nl

johannaweb

Ongelezen bericht door johannaweb »

Ik zou een webwinkel met zulke magere voorwaarden niet vertrouwen.
die voorwaarden zijn met geen mogelijkheid goedgekeurd door wie dan ook.

In de algemene voorwaarden moet ten alletijde het adres van de winkel staan met kvk nummer zodat je het kunt natrekken via de kvk.

verder moet er ten alle tijde instaan wat je moet doen bij ontevredenheid en op de website zelf moet ook een duidelijk adres of emailadres terug te vinden zijn.

Ik heb zelf even via Kvk gezocht en kon heel dat bedrijf daar ook niet terug vinden, dus ik betwijfel in hoeverre ze legaal bezig zijn.

Kayleigh

Ongelezen bericht door Kayleigh »

Blij dat ik dit lees, wilde er een bestelling plaatsen maar zie er nu maar vanaf.

Bestgoed

Ongelezen bericht door Bestgoed »

Ik zat de afgelopen dagen een beetje in spanning, want ik had deze berichten gelezen nadat ik een bestelling bij fietsstoel.nl had gedaan.

Was niet nodig. Ik heb vorige week de 'Ergon' besteld en die is vandaag keurig na een week afgeleverd. Niks mis mee.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

fietsstoel.nl

Weet u bestgoed?

Ik geloof er geen barst van.
Ook hier weer bekeken naar de gemelde sites.
beits.nl is kennelijk alweer verdwenen en fietsstoel.nl geeft inderdaad weer het effekt dat de knobbels op mijn tenen weer beginnen op te komen.
Een site met alle kenmerken van fraaie plaatjes maar nul informatie!

Dus.........
nooit daarop ingaan!!!

vindt ook Grootvader

Kayleigh

Ongelezen bericht door Kayleigh »

Dat is het nadeel van dit Radar forum ... de verkopers komen onder een fictieve naam klantje spelen en even zeggen dat zij nooit problemen met bestellingen gehad hebben etc. Dat deden ze van kleineprijsjes.com ook.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Beste leon,

Het wordt tijd dat je de leveringsvoorwaarden actualiseert. In 2001 is er een nieuwe wetgeving gekomen over Koop op Afstand. Ik raad je aan (als je tenminste professioneel je shop wil runnen) om die wetgeving eens te lezen en je leveringsvoorwaarden daaraan aan te passen.

http://www.wetboek-online.nl/wet/index.html

BW7:46a t/m BW7:46j

Groeten, Maxiem.

kanovaarder

en bovendien Fietsstoel (aanvulling op antwoord Maxiem)

Ook adresgegevens!
Telefoon/faxnummer(s).
Een inschrijving Kamer van Koophandel + aanvraag BTWnummer!!

En dit geheel + aanpassing Algemene Voorwaarden duidelijk op de site vermeld.

Zolang dit niet het geval is is een grote achterdocht zeer gerechtvaardigd!

Grootvader

duinsel

Ongelezen bericht door duinsel »

Hoi,

Ik vond deze discussie uiteraard pas na het plaatsen van een order ruim een week geleden. Enigszins zorgwekkend, zou de originele poster nijntjes kunnen laten hoe eea afgelopen is? (Of dat ze nog steeds met lege handen staat?) Ik ben benieuwd

Martijn

duinsel

Ongelezen bericht door duinsel »

Hoi,

Ik wilde even aanvullen dat ondanks alle discussie ik vandaag mijn stoeltje netjes geleverd kreeg (15 dg na bestelling), en ook al eerder antwoord kreeg op een vraag over de verwachte levertijd. De voorwaarden en contact info op de website zijn wellicht niet de duidelijkste ooit, maar het bedrijf lijkt in ieder geval te goeder trouw te zijn.

Groet,

Martijn

kanovaarder

"Fietsstoel en andere "webwinkels".

Dat komt wel meer voor.
Enthousiast beginnen maar owee.
Als de orders binnenstromen dat groeit het kennelijk al snel boven het hoofd zoals kennelijk dit het geval is bij Funwatch.

Grootvader

Gesloten