LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.freerecordshop.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sander79

www.freerecordshop.nl

Ongelezen bericht door sander79 »

Begin december 2005 heb ik via de website www.freerecordshop.nl een cd besteld van Celine Dion. Nadat ik een aantal keer door standaard aangemaakte mailtjes op de hoogte werd gehouden van de status van de order, ben ik maar eens gaan bellen met de klantenservice. Het was toen inmiddels half januari. Het produkt was moeilijk te leveren en er zou een vraag uitgezet worden bij de winkels om het produkt alsnog te leveren. Ik heb vervolgens nooit meer iets mogen vernemen van Free Record Shop. De betaling van de cd had ik vooruit gedaan. Gisteren toch maar weer eens gebeld, want na 3 maanden wachten mag je toch verwachten dat een keten als Free Record Shop in staat is een cd van Celine Dion te leveren. Maar helaas. Geen winkel die gereageerd had. Mij werd de keuze voorgelegd; of geld terug of langer wachten. Ik heb uiteindelijk mijn geld maar terug laten storten. Toen ik vervolgens er aan toe voegde dat ik van een bedrijf als Free Record Shop meer verwacht had en het triest vond dat je als klant zo behandeld wordt, werd me door de mevrouw aan de telefoon te meegedeeld dat " Free Record Shop al het mogelijke gedaan heeft" om me vervolgens een prettige dag te wensen en de hoorn erop te gooien. Zo klantvriendelijk is Free Record Shop dus. Als ze meerdere consumenten zo behandelen kunnen ze er ook nog aardig aan verdienen door het geld weg te schrijven en lekker rente te trekken. Voor mij dus nooit meer Free Record Shop!!!

karr-2

Re: www.freerecordshop.nl

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wat hadden ze nog meer moeten doen dan? Ze hebben geprobeerd de cd te bestellen, ze hebben allerlei winkels gevraagd om te leveren en als blijkt dat ze om wat voor reden dan ook niet kunnen leveren, bieden ze je aan om te wachten of je geld terug te krijgen. Lijkt mij alles bij elkaar toch een keurige oplossing.

Maar aangezien jij het er niet mee eens schijnt te zijn, mag je mij uitleggen wat je dan nog meer had gewild?

sander79

Ik doe alleen mijn verhaal omdat ik van een grote keten als FRS meer had verwacht. De wachttijd, (het ontbreken) van correcte berichtgeving, het er achteraan moeten bellen en vervolgens een medewerker die in een heel fatsoenlijk telefoongesprek gewoon de hoorn er op gooit...Tsja, tis maar net waar je grenzen liggen zullen we maar zeggen..ik vind t geen normale gang van zaken, andere mensen klaarblijkelijk wel. Wat je er mee doet moet je verder helemaal zelf weten, ik schrijf alleen de feiten neer...

sander79

o ja, toevallig zelfde cd besteld bij www.kruidvat.nl: 2 dagen zat er tussen bestellen en leveren..er zijn dus bedrijven die het wel weten te managen..

Moviefan3

Ongelezen bericht door Moviefan3 »

Sinds enige tijd heeft Free Record Shop een nieuwe website. Heb daar een bestelling geplaatst voor een DVD die ik al jaren zocht. Volgens de site zat er 3 tot 5 dagen levertijd op. Na drie dagen lag hij op mijn deurmat. Ik ben dus erg tevreden.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Geen kwaad woord over meneer Breukhoven ! hij heeft een prachtig bedrijf en voor de minimale winst op een cd'tje kun je ook niet teveel heen en weer bellen ! Zijn vrouw mag er trouwens ook wezen :D

Gesloten