Nou, ik wacht nu al 10 dagen..Tele2 AANVRAAG PROCEDURE
(voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.)
Vul bovenstaande formulier in om een toestel en een Tele2 contract mobiele telefonie aan te vragen.
U ontvangt het contract via email en binnen 24 uur ook via de post.
U vult het contract volledig in, ondertekent het en stuurt het vervolgens samen met een kopie van een geldige legitimatie en een recent giro- of bankafschrift naar GSMWEB via de post of email of fax. .
Bedrijven dienen tevens een Uitreksel KvK mee te sturen niet ouder dan 6 maanden
Nadat GSMWEB het contract retour ontvangen heeft wordt uw simkaart dezelfde dag nog geaktiveerd en samen met het toestel onder rembours via TNT POST PAKKET SERVICE verstuurd. Alles is binnen een dag geregeld.
Het pakket wordt door de postbode afgeleverd. Mocht u niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee u het pakket op het postkantoor kunt afhalen. Nummerbehoud: Gratis nummerbehoud & overstapservice. Overstappen naar een Tele2 abonnement met nummerbehoud is heel gemakkelijk en gratis! GSMWEB en Tele2 regelen de overstap. Bij het contract is een nummerbehoudformulier ingesloten welke u invult en mee stuurt met het contract. Meer hoeft u niet te doen.
1 jaar fabrieksgarantie. Klik hier voor reparatieprocedure.
Verzekering mobiele telefoon is mogelijk. Klik hier voor info over verzekering.
Algemene voorwaarden GSMWEB.NL NEDERLAND BV ( pdf).
Algemene voorwaarden Tele2 (pdf).
VRAGEN? Bel, email, fax naar onze helpdesk.
TEL: 020-7766355 - FAX: 020-7771124
hier komt het;
Ik heb op 13 Januari het contract aangevraagd. Dinsdag is hij geactiveerd, en sindsdien niks meer vernomen van GSMweb.nl. Ik dus bellen. Nu is hij ineens niet op voorraad.. Daar stond anders niks over op de site..
maar nu wist meneer aan de telefoon mij vandaag te vertellen dat volgende week pas een nieuwe zending binnen komt en ik tot die tijd moet wachten..
Ondertussen betaal ik de telefoon kosten gewoon door..
en nog mooier: als de actie voorbij is en het contract komt duurder uit mag ik dat ook nog eens betalen..
Ik krijg geen compensatie voor het wachten en tevens ook geen vergoeding voor de kosten voor het abonnement die ik niet kan gebruiken.
Slechte winkel dus en bestel hier dus nooit meer!
Iemand die weet hoe ik onder het contract uit kan komen?