| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WWW.GSMWEB.nl
WWW.GSMWEB.nl
GM,
ik heb tot mijn zéér grote spijt een gsm bij http://WWW.GSMWEB.nl gekocht. Waar zal ik beginnen.....het moment van aanvraag en afsluiten bij/met Gene B. duurde zeggen en schriijven een MAAND! voordat het bij die mensen doordringt wat je wil hebben, en hoe, zijn er andere abonnenments vormen te verkrijgen! Maar goed, ik heb voor SE Xperia Neo gekozen, omdat ik het wachten op Sony's Xperia Pro (vanaf Feb 2011) helemaal zat was. Half november begonnen met papieren opsturen en uiteindelijk 15 december een zakelijk contract voor elkaar gekregen, wat heeft Mr Gene B. er weer niet bij verteld???....dat T-Mobile op de zakelijke abonnementen tegenwoordig inflatie rekent, dat in de vorm van 20 minuten minder bellen dan de abonnementen afgesloten vóór 4 dec 2011 !! Niet te geloven. Punt drie, na al dat ge@#$% zou Mr Gene mij de Neo SCHERP aanprijzen, omdat het allemaal wat lang duurde bla bla bla.....heb ik de Neo gekocht voor 330 euro!! Mijn fout dat ik niet verder kijk dat m'n neus lang is maar je heb ze zovaak gesproken (ik ben met drie mensen bezig geweest!) dat je denk dat zit wel goed.......NIET DUS! Ik ben geflest, en niet te zuinig ook, het toestel wordt aangeboden voor 248 euro incl. op internet, zei zijn óók internet ! Ik vind het ronduit een schandalig prijs verschil. En laat het er ook niet bij zitten.
gr,
KH
ik heb tot mijn zéér grote spijt een gsm bij http://WWW.GSMWEB.nl gekocht. Waar zal ik beginnen.....het moment van aanvraag en afsluiten bij/met Gene B. duurde zeggen en schriijven een MAAND! voordat het bij die mensen doordringt wat je wil hebben, en hoe, zijn er andere abonnenments vormen te verkrijgen! Maar goed, ik heb voor SE Xperia Neo gekozen, omdat ik het wachten op Sony's Xperia Pro (vanaf Feb 2011) helemaal zat was. Half november begonnen met papieren opsturen en uiteindelijk 15 december een zakelijk contract voor elkaar gekregen, wat heeft Mr Gene B. er weer niet bij verteld???....dat T-Mobile op de zakelijke abonnementen tegenwoordig inflatie rekent, dat in de vorm van 20 minuten minder bellen dan de abonnementen afgesloten vóór 4 dec 2011 !! Niet te geloven. Punt drie, na al dat ge@#$% zou Mr Gene mij de Neo SCHERP aanprijzen, omdat het allemaal wat lang duurde bla bla bla.....heb ik de Neo gekocht voor 330 euro!! Mijn fout dat ik niet verder kijk dat m'n neus lang is maar je heb ze zovaak gesproken (ik ben met drie mensen bezig geweest!) dat je denk dat zit wel goed.......NIET DUS! Ik ben geflest, en niet te zuinig ook, het toestel wordt aangeboden voor 248 euro incl. op internet, zei zijn óók internet ! Ik vind het ronduit een schandalig prijs verschil. En laat het er ook niet bij zitten.
gr,
KH
-
witte angora
Re: WWW.GSMWEB.nl
Duidelijk. En wat ga je nu doen dan?En laat het er ook niet bij zitten.
-
Roytheslayer
Ik mis alleen de reden waarom het zo lang duurde.
Waren niet alle gegevens correct? Was het met nummerbehoud?
En 330 euro is een mooie prijs voor dat toestel.
Voor 248 euro zul je waarschijnlijk een eurospec of zelfs een refurbished toestel hebben.
Waren niet alle gegevens correct? Was het met nummerbehoud?
En 330 euro is een mooie prijs voor dat toestel.
Voor 248 euro zul je waarschijnlijk een eurospec of zelfs een refurbished toestel hebben.
@witte angora; wat kan je doen in dit land als je genaaid wordt? affijn, ik heb anderhalve maand email verkeer met daarin wat beloftes, dat is mijn enige houvast.
@Roytheslayer; die rede vraag ik me ook af, hoogst waarschijnlijk omdat het over teveel schijven loopt daar bij die club.
Eurospec of niet wat het toestel bereft, het is bijna 100 euro teveel wat ik ervoor betaald heb, valse beloftes, als je meld scherp aan te bieden, moet je dat doen. Punt. Overigens was het een omzetting van Flex Prive naar Flex zakelijk met nummerbehoud, maar dat kost 12.50 !
Ik heb inmiddels weer mail van GeneB van GSMWEB.nl met de mededeling dast ik dan het contract maar niet moest ondertekenen. zal je 'm niet. Er ston dletterleijk in; je heb de Neo afgesloten met een SimOnly, en krijg korting op de maandelijke kosten, Volgens hem kan hij nergens goedkoper zijn, dat lijkt hem sterk, Als hij de Neo had aangeboden zonder de maandelijkse kosten op het abonn.was de aanschafprijs lager geweest.....en bedankt, als de kalf verzopen is dempt men de put. Te laat Gene! Dat had je op zijn minst mogen vermelden, net als dat NA 4 december T-Mobile inflatie ging bereken dmv minder minuten in een abonn.te stoppen.
KH
@Roytheslayer; die rede vraag ik me ook af, hoogst waarschijnlijk omdat het over teveel schijven loopt daar bij die club.
Eurospec of niet wat het toestel bereft, het is bijna 100 euro teveel wat ik ervoor betaald heb, valse beloftes, als je meld scherp aan te bieden, moet je dat doen. Punt. Overigens was het een omzetting van Flex Prive naar Flex zakelijk met nummerbehoud, maar dat kost 12.50 !
Ik heb inmiddels weer mail van GeneB van GSMWEB.nl met de mededeling dast ik dan het contract maar niet moest ondertekenen. zal je 'm niet. Er ston dletterleijk in; je heb de Neo afgesloten met een SimOnly, en krijg korting op de maandelijke kosten, Volgens hem kan hij nergens goedkoper zijn, dat lijkt hem sterk, Als hij de Neo had aangeboden zonder de maandelijkse kosten op het abonn.was de aanschafprijs lager geweest.....en bedankt, als de kalf verzopen is dempt men de put. Te laat Gene! Dat had je op zijn minst mogen vermelden, net als dat NA 4 december T-Mobile inflatie ging bereken dmv minder minuten in een abonn.te stoppen.
KH
Warrig heel warrig, nu het echte verhaal. Sim only is m.i. zonder toestel.Cheese schreef:@Ik heb inmiddels weer mail van GeneB van GSMWEB.nl met de mededeling dast ik dan het contract maar niet moest ondertekenen. zal je 'm niet. Er ston dletterleijk in; je heb de Neo afgesloten met een SimOnly, en krijg korting op de maandelijke kosten, Volgens hem kan hij nergens goedkoper zijn, dat lijkt hem sterk, Als hij de Neo had aangeboden zonder de maandelijkse kosten op het abonn.was de aanschafprijs lager geweest.....KH
Of ben je gewoon een beetje antireclame aan het maken.
Volgens mij heeft hij wel gelijk. Het grote prijsverschil in het toestel krijg je terug via lagere abbo kosten. De totale prijs ligt soms hoger en soms lager, dat hangt ervanaf hoeveel korting de provider van de mobieltjesboer krijgt. Je moet dan dus altijd flink rekenen. Sim only + los toestel, of toestel met duurder abbo (maar korting op je toestel). Wat is na 2 jaar het goedkoopst?Cheese schreef:lezen pima, lezen!
Voortaan gewoon v.t.v. even een sommetje maken!
Is dit zinnetje niet erg verwarrend dan:olaf79 schreef:Volgens mij heeft hij wel gelijk. Het grote prijsverschil in het toestel krijg je terug via lagere abbo kosten. De totale prijs ligt soms hoger en soms lager, dat hangt ervanaf hoeveel korting de provider van de mobieltjesboer krijgt. Je moet dan dus altijd flink rekenen. Sim only + los toestel, of toestel met duurder abbo (maar korting op je toestel). Wat is na 2 jaar het goedkoopst?Cheese schreef:lezen pima, lezen!
Voortaan gewoon v.t.v. even een sommetje maken!
" Er ston dletterleijk in; je heb de Neo afgesloten met een SimOnly, en krijg korting op de maandelijke kosten"
Voor jullie niet dan gaarne vertaling.
Volgens mij levert gsmweb: toestel met abo of simonly!
@Pima, nu ik het zo terug lees, ja, ik had moeten schrijven het toestel los gekocht mét een SimOnly abo. Dan nog heeft GSMWEB mij een scherpe prijs beloofd wat niet is gebeurd.
Ik ben inmiddels alweer in een ander debakel beland, geen netwerk dekking door/met m'n SIM-kaart, dus de gifbeker is nog niet leeg. Nogmaals bedankt GSMWEB.....balletent.
-
Guardian72
- Contacteer:
Geen dekking kan je GSMWeb niet aanrekenen, maar de provider.. (t-mobile?)Cheese schreef:Ik ben inmiddels alweer in een ander debakel beland, geen netwerk dekking door/met m'n SIM-kaart, dus de gifbeker is nog niet leeg. Nogmaals bedankt GSMWEB.....balletent.