LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.needgadgets.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Nguyen83

www.needgadgets.nl

Ongelezen bericht door Nguyen83 »

Beste mensen,

Ik heb een iPhone 5 converter bij www.needgadgets.nl besteld en na een week deed hij het al niet meer.
De converter ziet er op site goed uit maar toen het afgeleverd werd kwam ik erachter dat het gewoon een slechte imitatie was.
Ik heb ze een mail gestuurd en kreeg een automatische gegenereerde mail dat ik binnen 48 uur reactie zou krijgen dit is echter niet het geval en heb nog steeds niks gehoord van www.needgadgets.nl ook hebben ze geen telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn dom van me geweest om bij hun te bestellen ik raad aan om niets te bestellen bij needgadgets.nl bestellen gaat makkelijk maar al heb je problemen kan je ze niet bereiken en producten zijn ook van slechte kwaliteit. Dus pas op met bestellen bij needgadgets.nl beter bestel je producten bij een webshop die wel telefonisch te bereiken zijn en hun afspraken nakomen.

Gewoon slechte service bij www.needgadgets.nl wel verkopen maar problemen niet willen oplossen.

Barman

Re: www.needgadgets.nl

Ongelezen bericht door Barman »

En met een vals webshopkeurmerk en vals shopwiki certificaat vindt jij dat vreemd?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Contactadres is een technische school, een oud vriendinnetje van vroeger deed daar de goud-en zilversmidopleiding...

Hoezo opgelicht?

NeedGadgets

Ongelezen bericht door NeedGadgets »

Beste Thai Nguyen,

Wij hebben u een reactie gestuurd op uw eerste en tweede mail. Wellicht is dit in uw spambox beland.
Hierin vroegen wij of we een nieuwe adapter konden sturen of u uw geld retour wilde van de aankoop. Hierop hebben wij nog geen reactie gehad.

Onze adapter zijn aftermarket adapters voor een lagere prijs dan een originele adapter. Ze zijn goedkoper en zien er daarom wellicht goedkoper uit. Misschien kunt u aangeven wat er precies niet aan deze adapter werkt. De adapter is namelijk alleen gechikt voor dataverkeer en opladen. En niet voor audio. Dat een adapter niet werkt is niet de bedoeling en we proberen hier een zogvuldige kwaliteitscontrole op toe te passen. Is een klant ontevreden dan kan deze altijd het product retour sturen of als het product niet werkt restitutie aanvragen. We proberen hierin altijd een positieve oplossing te bieden.

Om antwoord te geven op uw andere opmerkingen. Need Gadgets is een geregistreerde onderneming bij de Kamer van Koophandel. Het shopwiki keurmerk certificaat is niet vals. En we worden niet graag van oplichting beticht.

Wij vinden het daarom erg vervelend dat u ons op deze manier moet benaderen.

Verder wil ik u en de andere forumleden er op attenderen dat er op ons adres inderdaad ooit een goud -en zilversmidopleiding heeft gezeten. Maar na het verlaten van de school in 2000 werd het gebouw vanaf 2005 volledig gerestaureerd en is nu een gebouw waar verschillende bedrijven zich hebben gevestigd.

Hopelijk heb ik hiermee genoeg duidelijk verschaft in de kwestie van OTS Nguyen.

Barman

NeedGadgets schreef: Het shopwiki keurmerk certificaat is niet vals.
Niet?

http://www.shopwiki.com/s/907726 leidt anders naar www.iphone-adapters.nl

En hoe zit dat met dat mooie webwinkelkeurmerk? Normaal leidt dat ook naar het keurmerk en niet terug naar de eigen site.

Zelf verzonnen?

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Barman schreef:
NeedGadgets schreef: Het shopwiki keurmerk certificaat is niet vals.
Niet?

http://www.shopwiki.com/s/907726 leidt anders naar http://www.iphone-adapters.nl

En hoe zit dat met dat mooie webwinkelkeurmerk? Normaal leidt dat ook naar het keurmerk en niet terug naar de eigen site.

Zelf verzonnen?

Of men heeft een ander domein / webwinkel - en denkt hetzelfde keurmerk daar ook te kunnen gebruiken - hoe dan ook - het shopwiki keurmerk klopt in elk geval niet.
Dat andere keurmerk ook niet - want die verwijst alleen naar de webshop zelf - zoals al aangegeven - waardoor het geen enkele waarde heeft. (Of een gevalletje WCeend)

y77

Ongelezen bericht door y77 »

Ik vind dat hier vreemde conclusies getrokken worden en meneer barman mag zijn voorbarige conclusies voor zich houden. Als je kijkt op iphone-adapters.nl zie je duidelijk dat het onderdeel is van need gagdets is. Om maar een voorbeeld te noemen is cool blue ook een oplichters omdat het keurmerk van bijv [Commerciële link verwijderd door de Moderator] op naam van cool blue staat dat is namelijk een zelfde situatie.
Kijk eerst even verder voordat je anoniem onterecht winkels gaat betichten van van alles. Heb je niets zinnigers te doen?

Barman

y77 schreef:Ik vind dat hier vreemde conclusies getrokken worden en meneer barman mag zijn voorbarige conclusies voor zich houden. Als je kijkt op iphone-adapters.nl zie je duidelijk dat het onderdeel is van need gagdets is. Om maar een voorbeeld te noemen is cool blue ook een oplichters omdat het keurmerk van bijv [Commerciële link verwijderd door de Moderator] op naam van cool blue staat dat is namelijk een zelfde situatie.
Kijk eerst even verder voordat je anoniem onterecht winkels gaat betichten van van alles. Heb je niets zinnigers te doen?
Bij mp3shop staat toch wel heel duidelijk aangegeven dat het onderdeel van CoolBlue is. Ik zie bij iPhoneadapters toch helemaal niet zoiets staan.
Daarnaast neemt ShopWiki iedereen die zich aanmeldt gratis op. Het is niet meer dan een producten zoekmachine. Geen enkele reden dus om misleidende links te gebruiken.

En dan is daar nog dat vreemde keurmerk.

Wel lief hoor, dat je je speciaal voor dit aanmeldt, maar die webshop is toch echt zeer dubieus.
Zie jij trouwens ergens een telefoon en/of faxnummer staan?

y77

Ongelezen bericht door y77 »

Beste barman.
http://www.iphone-adapters.nl/over-ons/
Duidelijk genoeg.

Barman

y77 schreef:Beste barman.
http://www.iphone-adapters.nl/over-ons/
Duidelijk genoeg.
Ja en? Het gaat hier toch over Needgadgets.

En goedgekeurd door Politie Meldpunt internetoplichting? :shock:
Jij verzint je keurmerken wel waar je bij staat.
Dat is geen keurmerk. Shopwiki is geen keurmerk en dat zelf verzonnen keurmerk op de site al helemaal niet.

En hoe zit het nu toch met het wettelijk verplichtte telefoonnummer (en faxnummer) en
e-mailadres?

Zal de ACM wel interessant vinden.

hondjekees

Ongelezen bericht door hondjekees »

Nguyen83

Ongelezen bericht door Nguyen83 »

@needgadgets.nl

Ik heb tot op heden geen email van jullie mogen ontvangen! ook niet in mijn spambox. Jullie kunnen mij wel een rekening sturen maar geen normale email?! Gewoon een onzin verhaal dat jullie mij hebben gemaild. Jullie hebben mijn mobiele nummer toch? waarom niet even bellen? Jullie zijn gewoon boeven mooie praatjes maar niks waar kunnen maken. Jullie mogen het bedrag wel terugstorten en jullie hebben mijn rekeningnummer. Tot die zijn jullie in mijn ogen gewoon oplichters en zal ik mijn mening niet intrekken.

Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd! koop niet bij needgadgets.nl, maar bij een normale bedrijf die je wel kan bellen en een bezoekadres hebben.

Gesloten