| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.purefit.nl
-
willemsens
www.purefit.nl
Op 8 februari heb ik via de webshop van Emiel Streng (Purefit) een witte sport BH besteld. Na anderhalve week wachten, heb ik via email contact gezocht met Emiel omdat ik de bestelling nog niet binnen had. Hij reageerde meteen; de BH's waren een dag voor mijn reactie binnen gekomen vanuit de leverancier. Hij zou de volgende dag mijn BH meteen versturen. Een week later had ik nog geen BH ontvangen. Wederom heb ik Emiel een email gestuurd en (wat een toeval) wederom had hij de dag er voor een partij ontvangen; mijn BH zou per direct worden verstuurd. En ja hoor...twee dagen later lag er een pakketje in de brievenbus. De bestelde BH in het ZWART. Meteen heb ik Emiel een email verstuurd met de vraag wat hij voor oplossing heeft. Ik krijg een korting bij de volgende bestelling..... Dames: purefit is een mooie site, maar bestel er alsjeblieft niet je sportkleding!
Re: www.purefit.nl
Emiel snapt het nog niet helemaal.... Bij een internetbestelling kunt u zonder opgave van reden Uw bestelling annuleren of retourneren. Volgens mij staat daar 7 dagen voor, telllend vanaf het moment dat U de bestelling hebt ontvangen. U hoeft geen genoegen te nemen met een korting of iets dergelijks.
Emiel moet als U de BH terugstuurt, Uw geld terugstorten. Eventuele verzendkosten zijn wel voor Uw rekening.
Wijs Emiel even op de wettelijke voorwaarden vwb internetaankopen, die kent ie vast wel.....
Emiel moet als U de BH terugstuurt, Uw geld terugstorten. Eventuele verzendkosten zijn wel voor Uw rekening.
Wijs Emiel even op de wettelijke voorwaarden vwb internetaankopen, die kent ie vast wel.....
-
willemsens
Re: www.purefit.nl
Gisteren ben ik geheel onverwacht, maar mijn waardering is er niet minder om, gebeld door Emiel. Hij gaf aan dat het geenszins de bedoeling was geweest om het zo te laten verlopen en dat naar zijn idee alles gebaseerd was op een miscommunicatie. Hij beloofde mij alsnog een witte BH toe te sturen (geheel gratis) en....deze heb ik vandaag per post ontvangen. Ik vind dat Emiel deze zaak alsnog netjes heeft afgehandeld!