LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.spirituals.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dik Ontevreden
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2007 20:46

www.spirituals.nl

Ongelezen bericht door Dik Ontevreden »

3 maanden geleden heb ik voor ongeveer 25 euro artikelen besteld bij www.spirituals.nl een op het oog zeer geloofwaardige website voor new age artikelen. Het geld had ik vooruit betaald maar ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ook op mijn mails reageerden ze niet.
Bij navraag bij de KvK bleek het bedrijf uitgeschreven te zijn en opnieuw te zijn begonnen onder een ander nummer maar met dezelfde naam + adres!! Op de website staat nog steeds het oude KvK nummer.
Ook op mijn brief aan het adres van Spirituals waarin ik vroeg om uitleg en terugbetaling heb ik geen enkele reactie gekregen!!
Ik hoop hiermee anderen te kunnen waarschuwen om niets te bestellen bij deze OPLICHTERS!!!
:evil:

Elisabeth39
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 nov 2006 13:56

Re: www.spirituals.nl

Ongelezen bericht door Elisabeth39 »

De website staat op naam van:
Olihano Van Den Berg
Hortensiastraat 34
3261BH OUD BEIJERLAND
+31 (0)628478338

Verder zou ik gewoon het geld storneren. Dus aan de bank vragen of ze het willen terugboeken.

Dik Ontevreden
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2007 20:46

Re: www.spirituals.nl

Ongelezen bericht door Dik Ontevreden »

Bedankt voor je reactie.

Ik had mijn brief idd aan dit adres gericht.
Waarschijnlijk is het bedrijf failliet. Mijn geld is ook niet meer terug te halen.

Rineke van den Berg
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2007 19:19

Re: www.spirituals.nl

Ongelezen bericht door Rineke van den Berg »

De mensen die een bestelling hebben gadaan bij de niet meer active webshop Spirituals hebben hun geld teruggekregen. Het is nooit de bedoeling geweest om kopers van de webshop in hun opinie op te lichten!! De webshop is vanaf maandag wegens diverse oorzaken niet meer actief. Het spijt ons oprecht voor het ongemak! Hopelijk is zo het probleem uit de wereld!

Met vriendelijke groet
van den Berg
Spirituals

Dik Ontevreden
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2007 20:46

Re: www.spirituals.nl

Ongelezen bericht door Dik Ontevreden »

Ik heb mijn geld inderdaad inmiddels teruggestort gekregen.

Gesloten