LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.witgoedwinkel.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nadine

www.witgoedwinkel.nl

Ongelezen bericht door nadine »

Onlangs heb ik voor het eerst iets via internet gekocht. Bij de Witgoedwinkel heb ik een wasmachine besteld. Dit scheelde een paar honderd euro in vergelijking met de reguliere winkels. Machine werd netjes op tijd afgelevert, geïnstalleerd en na het testen hoefde ik pas te betalen. Ik ben prima tevreden!

De machine heeft 2 jaar garantie. Ik hoop dat ik daar geen gebruik van hoef te maken en kan daar dus ook niets over vertellen.

:lol:

robertw

Re: www.witgoedwinkel.nl

Ongelezen bericht door robertw »

Nadine,
heb ik e-mail naar Bosch/siemens gestuurd me de vraag wat er moet gebeuren mocht ik een 'garantie' reparatie moeten laten uitvoeren. Geen probleem, hun tech.dienst. regelt het wel. Zelfs denken wij 4 keuken apparatuur via internet te kopen. scheelt 1000 euries.
vr.gr.rob

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ondertussen ben ik naar een keukenzaak in nordhorn,duitsland geweest om een keuken te kopen. apparatuur was vele malen goedkoper dan in nl. Zo goedkoop dat wij een vaatwasser erbij konden kopen.
Veel goedkoper dat 'de goedkoopste'. trouwens goede service van de goedkoopste.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zelfs denken wij 4 keuken apparatuur via internet te kopen. scheelt 1000 euries.
vr.gr.rob
En je krijgt bij Siemens ook nog 5 jaar garantie als je 4 Siemens keukenapparaten koopt. Moet je ze wel registreren via de Siemens-site. Toch mooi meegenomen!

Gesloten