LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] youripoint levert niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Alkmaar1811

youripoint levert niet

Ongelezen bericht door Alkmaar1811 »

Ervaring met youripoint? Ik heb 12 juli een adapter besteld voor de oplader van m'n iPhone. Belofte op de website is binnen 24 geleverd. Na een week vraag gesteld via [email protected] maar geen antwoord. Dan maar via [email protected], maar wederom geen antwoord. Nu, bijna drie weken na aankoop en geen levering maar wel betalin g kan ik niet anders concluderen dat dit bedrijf youripoint malafide is. Geen reactie op vijf emails, geen levering.

Niet kopen bij www.youripoint.nl dus.

devious

Re: youripoint levert niet

Ongelezen bericht door devious »

dat je daar al durft te bestellen. amateursite met BRILJANTE AlgemeneVoorwaarden. Waarvan hieronder de mooiste:
7.3 Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u als particulier het recht het product binnen zeven (8) werkdagen na aflevering aan bedrijfsnaam te retourneren.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Devious : zal wel die moderne wiskunde zijn ;)
Trouwens - "bedrijfsnaam" geeft niet eens een retour adres / vestigingsadres.

Tja.. website: geen adres, alleen een postbus - de algemene voorwaarden zijn wel heel algemeen...
Alle aanbiedingen van bedrijfsnaam zijn vrijblijvend en bedrijfsnaam behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen
Kan hem niet direct vinden in het KVK register, geen telefoonnummer..

Als het de adapter is die bovenaan staat - is de 'schade' slechts 3 euro - maar het principe blijft..

Stuur ze eens een mailtje met het verzoek te leveren, en meld dat bij niet leveren aangifte gedaan zal worden (al zal de politie er waarschijnlijk toch niets mee doen).

tampie74

Ongelezen bericht door tampie74 »

Via https://www.sidn.nl/nc/over-nl/whois/ heb ik het domein opgezocht En de houder daarvan is Your shopping Point. En die is te vinden in de KVK.

Mijn mening er zitten een hoop haken en ogen aan.

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Guardian72 schreef:Kan hem niet direct vinden in het KVK register, geen telefoonnummer..
KvK- en BTW-nummers staan op alle pagina's onderaan.

Guardian72
Contacteer:

ArneLH schreef:
Guardian72 schreef:Kan hem niet direct vinden in het KVK register, geen telefoonnummer..
KvK- en BTW-nummers staan op alle pagina's onderaan.
Ah.. men gebruikt een andere bedrijfsnaam..

Naam: Your Shopping Point
Vestigingsadres: Sint Josephstraat 130
Vestigingsplaats: 5211NJ 's-Hertogenbosch
KvK-nummer: 56758022
Vestigingsnummer: 000026276607
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Misschien kan je daar wat mee?

Alkmaar1811

Ongelezen bericht door Alkmaar1811 »

Ik heb vandaag 30 juli bericht gehad van de eigenaar van de website en hij geeft aan alsnog te gaan leveren. Er is derhalve geen sprake van oplichting. Het heeft alleen lang geduurd voor er werd gereageerd op klachten, maar eind goed, al goed.

Guardian72
Contacteer:

Alkmaar1811 schreef:Ik heb vandaag 30 juli bericht gehad van de eigenaar van de website en hij geeft aan alsnog te gaan leveren. Er is derhalve geen sprake van oplichting. Het heeft alleen lang geduurd voor er werd gereageerd op klachten, maar eind goed, al goed.
...gaan leveren..
Wacht af totdat je het hebt voordat het 'eind goed, al goed' is.
Een bedrijf dat zo met klanten omgaat.. tja.. die zal moeten bewijzen dat ze wel te goeder trouw zijn..

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Alkmaar1811 schreef:Ervaring met youripoint? Ik heb 12 juli een adapter besteld voor de oplader van m'n iPhone. Belofte op de website is binnen 24 geleverd. Na een week vraag gesteld via [email protected] maar geen antwoord. Dan maar via [email protected], maar wederom geen antwoord. Nu, bijna drie weken na aankoop en geen levering maar wel betalin g kan ik niet anders concluderen dat dit bedrijf youripoint malafide is. Geen reactie op vijf emails, geen levering.

Niet kopen bij http://www.youripoint.nl dus.
-geen telefoonnummer aanwezig op de site
-geen adresgegevens, alleen een postbus

ziet er niet echt betrouwbaar uit.

Gesloten