| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zaak opgelost
-
Mathijs Hemink
Zaak opgelost
Ron van Bron heeft het gewenste product geleverd en hierbij is deze zaak netjes afgehandeld.
Laatst gewijzigd door Mathijs Hemink op 18 nov 2009 20:30, 3 keer totaal gewijzigd.
-
ronvanbron
-
ronvanbron
Re: Zaak opgelost
hallo ik heb met de koper contact gehad en inmiddels al lang terug heb ik hemMathijs Hemink schreef:Beste mensen,
Ik heb 27/11/08 een cilinder gekocht bij http://www.ronvanbron.com/webshop.
Omdat ik maar niets ontving heb ik na een maand telefonisch contact opgenomen met de verkoper.
Hij vertelde me dat het product niet meer leverbaar is en dat hij zijn best zou doen om iets anders te regelen voor het zelfde geld.
Ik heb aangegeven wat mijn wensen zijn en ik niet tevreden ben met minder.
Ik heb zelfs aangeboden meer te betalen voor een ander merk waar ik ook tevreden mee ben.
Daarna heb ik nog twee maal contact opgenomen met de verkoper zonder resultaat.
Op zijn site wordt de cilinder die niet meer leverbaar is tot op de dag van vandaag nogsteeds aangeboden.
Dit mag toch helemaal niet kunnen wel?!
Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht en naar mijn cilinder en/of geld kan fluiten.
Het is nu inmiddels twee maanden verder en ik zie nog mijn cilinder nog hoor ik iets van de verkoper.
Help,wat kan ik hier aan doen?
Kan ik mijn 140euro terugeisen en zo ja hoe kan ik dat het beste doen? Is er ook iets te doen tegen deze man zodat hij niet nog meer mensen gaat oplichten met het aanbieden van producten die niet leverbaar zijn?
Hartelijk dank voor uw hulp!
Vriendelijke groeten,
Mathijs Hemink
gelukkig nog via een andere leverancier zijn cilinder kunnen leveren.
het komt helaas voor dat een leverancier ook mij verteld dat te kunnen leveren en dan bij de schappen
aangekomen het niet meer op voorraad komt en hun zullen nooit een cilinder kunnen
bestellen dus die wachten vaak op een grotere aantal.
dat is mij ook overkomen grijp je mis of het onderdeel is niet leverbaar via mijn leverancier.
het wachten ook vaak voor mij.
ik heb Martijn al via hyves laten weten dat dit bericht zou moeten worden
aangepast of worden verwijderd omdat het niet de werkelijkheid aangeeft van mijn handelen.
te laat ja dat kan maar leveren gaat doorgaans goed zijn natuurlijk wel eens wat fouten geweest
maar we proberen wel op te lossen wat in onze mogelijkheid is.
met vriendelijke groet Ron van Bron