LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zijn de schoenenprijzen op straotjeum.nl betrouwbaar?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MPAE98

Zijn de schoenenprijzen op straotjeum.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door MPAE98 »

Terwijl ik opzoek was naar nieuwe schoenen kwam ik deze site tegen: straotjeum.nl/
Al snel kwam ik een hoop mooie schoenen tegen en dat voor bijna 50% minder dan de prijs in de bekendere webshops. Nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met deze webwinkel/ hoe ik erachter kan komen of deze webshop betrouwbaar is, zodat ik niet wordt opgelicht
Laatst gewijzigd door Radar op 20 feb 2018 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link aangepast door Moderator

Lady1234

Re: Zijn de schoenenprijzen op straotjeum.nl betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als ik u was zou ik maar “een straatje om” lopen voordat u daar iets koopt.

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Goed rondkijken op de site en dan ziet u vanzelf dat het de zoveelste chinese nepshop is.
Onze klanten altijd eerst komt. Wij erkennen dat zonder u, onze klanten, we niet zouden zijn waar we vandaag zijn. Wij streven ernaar om uw ervaring met ons zo aangenaam en makkelijk mogelijk te maken. Met dit in gedachten, hebben we een website die is zeer gebruiksvriendelijk en hebben een volledig bekwaam personeel bereid is om u te helpen op alle mogelijke manieren.
Kijk ook eens hier https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/item/9627/

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Zonder te kijken: Hoe goed wordt er Nederlands gesproken? Zijn de prijzen te laag? Wat zijn de contact gegevens? Wat is de KVK inschrijving? Heeft de naam van de webshop iets te maken met wat er verkocht wordt?

Het doel van de nepshops is het achterhalen van uw creditcard gegevens. U zult nooit wat ontvangen en als u toch dat geluk heeft is het namaak. U krijgt er dan ook nog een kado bij. Een rekening voor het importeren van buiten Europa en misschien zelfs nog vervolging voor import van namaak.

Maar dit alles had u zelf ook wel kunnen weten natuurlijk.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Het begint zo langzamerhand gewoon op spam te lijken. Even een vraagje hier neerplempen en een hoop mensen gaan dan toch op het linkje klikken. Ook de Google zoekresultaten krijgen er een boost van.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

newmikey schreef:Het begint zo langzamerhand gewoon op spam te lijken. Even een vraagje hier neerplempen en een hoop mensen gaan dan toch op het linkje klikken. Ook de Google zoekresultaten krijgen er een boost van.
Als je dit al op spam vind lijken, bij de collegae van Kassa komen vragen als deze gemiddeld 50 keer per jaar voorbij.

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio »

...ik was op zoek naar schoenen...naar straotjumschoenen? Anders niet doen!

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Het is misschien een onbekende nieuwe ontwikkeling van dubbelgebruik?, want www.stroatjeum.nl stond voor een carnavalsvereniging ... zijn zij misschien kortelings gestopt met hun website en nu gekaapt door een schoenenchinees?

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Alle vrijgekomen domeinnamen worden door de Chinezen opgekocht. Maar ze kunnen die niet lezen..
En natuurlijk zijn de schoenenprijzen betrouwbaar.

Klaas Jan

Vaak staan hier berichten van mensen die al opgelicht zijn. Komt er eens een keer iemand die vóór een aankoop advies vraagt, dan wordt deze voor dom uitgemaakt en krijgt onderwijs in niet van toepassing zijnde zaken.
Consumenten helpen consumenten...

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

@KLaas Jan,
U heeft gelijk maar mensen kunnen zelf toch ook even zoeken en er dan achter komen dat de site niet betrouwbaar is. Maar nee de mensen zijn lui en gooien zo'n vraag hier op het forum zodat een ander het voor hen kan uitzoeken.

Klaas Jan

Misschien is het wel een heel jong en onervaren iemand. Je weet het niet hè?
Iemand die wel wat anders te doen heeft dan veel tijd op forums door te brengen.
De berichtschrijver is hier voor de allereerste keer.
En die helemaal niet zo op de hoogte is van al die chinese nepsites.
Net een gewoon mens zal ik maar zeggen.
Hij of zij is wel zo slim om even goede raad en advies te vragen op een forum.
Prima toch?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het is altijd verstandig om om raad te vragen als men iets niet weet echter met een beetje gezond verstand en het goed bekijken van een site kom je ook een heel eind. If zoals ze zeggen: bij twijfel niet doen. Ik hoop dan ook dat TS zo verstandug is en niet op deze site gaat kopen

Gesloten