LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zogenaamde garantieregeling Ebay

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
vanheuvelen

Zogenaamde garantieregeling Ebay

Ongelezen bericht door vanheuvelen »

Ik heb via Ebay in Amerika een camcorder gekocht. Die camcorder werkte niet goed en ik heb de verkoper dit gemeld. Hij reageerde niet en omdat je binnen enkele dagen de camcorder terug moet sturen wanneer je niet tevreden bent en/of kapot, heb ik dat gedaan. Nog steeds geen enkele reactie en ik heb een slechte waardering gegeven voor de verkoper "dgfrank2" en kreeg toen een pissige email. Hij was op vakantie geweest en kon niet reageren, hij wilde mijn slechte waardering van ebay verwijderd hebben. Ik heb gemeld dat ik dat wel wilde, maar eerst mijn geld terug. Je begrijpt het al, niets meer van gehoord. Ebay kent een garantieregeling, daar heb ik melding gemaakt van mijn probleem en zij hebben een "case" geopend. Kort daarna ging ik 2,5 week op vakantie en toen bleek dat Ebay mijn Case had gesloten omdat ik binnen 7 dagen had moeten reageren. Zij gingen ervan uit dat de zaak opgelost was. Heropening van een case kon niet. Kort en goed ik heb een aantal malen emailcontact gehad met Ebay, maar zij doen niets meer want de zaak (case) is gesloten. Ik kon wel het tel.nr. van dgfrank2 krijgen, dan kon ik hem zelf bellen. Dat laatste heb ik niet gedaan, mijn engels is redelijk maar niet zo goed dat ik een dergelijk conflict kan uitleggen. Ik heb dgfrank2 al enkele malen opnieuw gemailt, maar die geeft geen sjoege meer. Hij weet natuurlijk ook dat wanneer een zaak is gesloten de koper rechteloos is geworden. Ik kan natuurlijk gaan procederen, maar bij een schadepost van 200 euro lijkt mij dat niet zinvol.
Ik vind de houding van dgfrank2 en Ebay schandalig, maar ik moet mijn verlies helaas maar nemen.

tennis

Re: Zogenaamde garantieregeling Ebay

Ongelezen bericht door tennis »

Kan je de link van het item hier plaatsen?

Gesloten