Ik heb bij webwinkel badkamersnel.nl op 18 mei 07 een badmeubel besteld en na telefonisch contact 150 euro (20%)aanbetaald.
De levertijd zou in eerste instantie 72 uur zijn maar met allemaal smoezen heb ik nu op 29 juni nog steeds niets ontvangen en wordt er ook niet meer op mail gereageerd.
Wie kent dit bedrijf en heeft hier ook ervaringen mee?
Gr Eelco[/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] badkamersnel.nl
-
kanovaarder
Re: badkamersnel.nl
Badkamersnel
Eerst maar even naar de algemene voorwaarden gekeken en daar ben ik nogal ontevreden over.
Niet allen staat daarin dat zij zelfs na drie maanden nog mogen leveren!
Dat terugsturen binnen 8 dagen wel kan maar dat er naast de kosten van terugzenden ook nog eens "stokkosten????"aan koper mogen worden doorberekend.
Maar affijn, toch wel een adres;
Badkamersnel Jacob Catsstraat 12 5344 VJ Oss Netherlands KvK: 17180645
Maar volgens het handelsregister van de Kamer van Koophandel is een firma als Badkamersnel NIET ingeschreven of onder die naam bekend!!
Informeer eens bij een firma die op hetzelfde adres staat ingeschreven.
Bedrijf. Burning Hardware xxx
(zie ook het gelijke KvKnummer!!! Wel toeval niet?)
Kortom, als het niet binnen 1 maand geleverd is dan een aangetekende brief naar het bovenstaand adres.
Grootvader
Eerst maar even naar de algemene voorwaarden gekeken en daar ben ik nogal ontevreden over.
Niet allen staat daarin dat zij zelfs na drie maanden nog mogen leveren!
Dat terugsturen binnen 8 dagen wel kan maar dat er naast de kosten van terugzenden ook nog eens "stokkosten????"aan koper mogen worden doorberekend.
Maar affijn, toch wel een adres;
Badkamersnel Jacob Catsstraat 12 5344 VJ Oss Netherlands KvK: 17180645
Maar volgens het handelsregister van de Kamer van Koophandel is een firma als Badkamersnel NIET ingeschreven of onder die naam bekend!!
Informeer eens bij een firma die op hetzelfde adres staat ingeschreven.
Bedrijf. Burning Hardware xxx
(zie ook het gelijke KvKnummer!!! Wel toeval niet?)
Kortom, als het niet binnen 1 maand geleverd is dan een aangetekende brief naar het bovenstaand adres.
Grootvader
-
EelcoDenHaag
Re: badkamersnel.nl
Hoi, bedankt voor je reactie,
Ik was hier zelf ook achter gekomen via de KvK en de tel nrs van deze 2 bedrijven zijn hetzelfde.
Zal een aangetekende brief sturen en desnoods ga ik mijn aanbetaalde geld zelf terughalen want van deze praktijken ben ik echt niet gediend.
Gr eelco
Ik was hier zelf ook achter gekomen via de KvK en de tel nrs van deze 2 bedrijven zijn hetzelfde.
Zal een aangetekende brief sturen en desnoods ga ik mijn aanbetaalde geld zelf terughalen want van deze praktijken ben ik echt niet gediend.
Gr eelco