LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beste keus??

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
treetje67

beste keus??

Ongelezen bericht door treetje67 »

na uitgebreid op zoek te zijn geweest naar een nieuwe tv hadden we via vergelijk.nl kwamen we terecht bij bestekeus.nl en hadden er 1 naar onze zin gevonden het zou een phillips led tv worden.

op de site stond 2 tot 5 dagen levertijd, we hebben de bestelling gedaan op 9 januari 2012 en het geld meteen overgemaakt. Het geld is dan ook meteen van je rekening af, en de mail die we kregen ter bevestiging gaf aan dat de tv 30 januari :?: verstuurd zou worden. de volgende dag meteen gebeld hoe dat kon, want dat was heel wat anders dan wat er op de site stond. nu was er zoveel belangstelling dat er op het moment geen leverbaar waren en ze op de nieuwe zending moesten wachten.

goed wij wachten wel .....

afgelopen maandag nog maar eens gebeld want op de site stond nog steeds in bestelling en niet dat er al wat verzonden was..........
nou mevrouw nog even geduld hij moet vandaag of morgen bij u zijn............
vandaag weer gebeld met vergelijk.nl weer hetzelfde verhaal, nou vandaag of morgen zou hij toch echt moeten komen hoor...... ja daaag geeft u mij het nummer van de leverancier maar dan bel ik daar wel even heen...

krijg ik een nummer van beste keus 0,45 euro per minuut, eerst 10 minuten wachten voor ik er een meneer voor krijg, met het verhaal, ja sorry hoor, we wachten nog op een nieuwe zending van de leverancier........... pardon??? :shock: dat horen we nu al vanaf 10 januari, waar moeten die dingen vandaag komen?? ja sorry wij kunnen er ook niks aan doen, maar we verwachten dat in de loop van volgende week de levering binnen te krijgen.
hoe kan dit nu op jullie site staat nog steeds diezelfde tv met een levertijd van 2 tot 5 dagen?? ja mevrouw dat is een foutje, :roll: ja los het dan op en verander het netjes, zo houd je alleen de klanten voor de gek!! :x

nu laat maar hoor, doe ons het geld maar terug en met spoed want dat mag wel voor die 6,50 euro die ik intussen heb verbeld.

ben benieuwd hoe lang het duurt voor het geld terug is, en wij gaan nu gewoon in een real life winkel onze tv kopen want ik heb geen zin om zo voor de gek te worden gehouden.

leuke naam hoor beste keus, maar de service is toch niet al te best

audiofreak1

Re: beste keus??

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

leuke naam hoor beste keus, maar de service is toch niet al te best

Verwacht je dat dan van een internetshop???? :?:

De meeste Philips toestellen zijn direct via de groothandel leverbaar maar Beste Keus zal wel zitten te wachten op een zending uit het Oostblok waar een partijtje is opgekocht omdat het goedkoper is dan de groothandel. Garantie geven doen ze toch niet want ze zullen je doorverwijzen naar Philips service waar je het dan zelf mag uitzoeken.
En dat is kopen op internet. Geen service maar alleen voor de laagste prijs gaan.

treetje67

en daarom gaan we nu dus ook gewoon naar de winkel.

heb trouwens wel vaker wat online besteld en gaat eigenlijk altijd goed, maar deze kwam notabene via vergelijk.nl naar boven en dat vind ik dan wel raar.

vandaar dit bericht om eventueel andere mensen te waarschuwen.

Jet303

Ongelezen bericht door Jet303 »

treetje67 schreef: vandaag weer gebeld met vergelijk.nl weer hetzelfde verhaal, nou vandaag of
Wat ik niet begrijp is dat je besteld bij BesteKeus en belt met vergelijk.nl om te vragen waar de TV blijft. Vergelijk adverteert alleen maar voor BesteKeus.

Als je een aanbieding in de krant ziet van bv de Albert Heijn en als je daar aankomt blijkt dat de aanbieding niet meer geldt, dan bel je toch ook niet met de krant om te vragen hoe het zit.

treetje67

Wat ik niet begrijp is dat je besteld bij BesteKeus en belt met vergelijk.nl om te vragen waar de TV blijft. Vergelijk adverteert alleen maar voor BesteKeus.

Je besteld via vergelijk.nl maar de levering moet van bestekeus.nl komen.

heb vandaag weer gebeld omdat we een mailtje kregen dat het 30 dagen kon duren voor we het geld terug kregen en ik het daar niet mee eens was.
heb ik eerst beste keus gebeld, want ik dacht die levert de tv (hoort te leveren) dus die moeten het geld terug storten, maar het geld wordt dus terug gestort via vergelijk.nl.

die mevrouw was wel erg vriendelijk en maakte de nodige verontschuldigingen en vertelde ook dat ze bestekeus van hun site af zouden halen met deze artikelen, en dat we vandaag of morgen het geld weer op de rekening zouden hebben.

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Het enige wat vergelijk.nl doet, de naam zegt het al, is prijzen vergelijken en een link plaatsen naar een website.
Zij zijn verder geen partij in deze en kunnen ook niks voor je doen.

Edit: Sorry, ik zie net dat je producten van bestekeus wel meteen via hen kunt bestellen.
Dan denk ik dat zij van hetzelfde bedrijf zijn, bij alle andere aanbieders word je namelijk gewoon naar de website van de betreffende shop gestuurd.

Gesloten