LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestellen bij de ECI

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
teddybeer39
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 mar 2008 16:40

bestellen bij de ECI

Ongelezen bericht door teddybeer39 »

Het klopt wel dat de eci niet nakomt wat ze wel beloofd.
Ikzelf heb nu voor de 2e keer een slechte ervaring met hun.
Ik heb op 11-11-2008 een product bij hun besteld via de telefoon, en ook gelijk nagevraagd of het product ook op voorraad was.
Volgens de telefoniste was het product op voorraad en zou het binnen een paar dagen geleverd worden.
Na 1 week heb ik ze maar eens gemaild met de vraag waar het product bleef.
Ik kreeg een 2 tal dagen later een mailtje terug dat het artikel niet voorradig was en dat de leverancier ook niet kon vertellen wanneer dat het weer geleverd zou worden.
Afgelopen dinsdag 25-11-2008 was ik gebeld en op mijn voicemail ingesproken dat het product weer op voorraad was en dat ze snel nogmaals contact met me zou opnemen over wanneer het geleverd ging worden.
Vandaag Donderdag 27-11-2008 maar zelf eens gebeld met de vraag wanneer het product geleverd werd.
Kreeg ik eerst te horen dat het niet voorradig was !!
Ik nu toch wel een beetje gepikeerd mijn verhaal gedaan en ik zou worden terug gebeld.
Dit gebeurde inderdaad en er werd doodleuk verteld dat het nu in behandeling was en dat ik waarschijnlijk volgende week een telefoontje zou krijgen over wanneer er kon worden geleverd.
Je moet er namelijk een dagdeel voor thuis blijven.
Ik vroeg of het product niet gelijk kon worden geleverd!
Dit mochten ze niet doen, want ze moeten 4 werkdagen wachten voor dat ze het bij de koerier mogen aanbieden.

Ik heb na het telefoongesprek maar een mailtje gestuurd, omdat ik niet tevreden ben met het telefoontje en ik had geen zin om de telefoniste de huid vol te schelden.
Ik heb ze hierin gezegd dat ze vandaag of morgen maar eens moeten gaan leveren en dat ik vandaag ook een mailtje van hun verwacht.
Dit alles zal wel niet gaan gebeuren ben ik bang en ik mag hopen dat ik volgende week een telefoontje van ze krijg.
Zoniet, dan zeg ik mijn lidmaatschap ook per direct op.

Gesloten