Op 16 oktober heb ik een bestelling geplaatst.
Bleek dat deze pas in december geleverd zou worden. (pre-order)
Op 26-11 een mail gekregen dat het klaar lag voor verzending, ook via de DHL site is dit te zien.
En verders gebeurt er niks meer, ook op mails wordt niet meer gereageerd.
Een heel kwalijke zaak, en ik ga er van uit dat dit niet zomaar kan.
Beatrix van der Westen
Bestelling Sapph
-
- Berichten: 1427
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Bestelling Sapph
Waarom zou het niet kunnen? Misschien is het niet op voorraad. Misschien spelen de feestdagen een rol.
Ze hebben geen uitleg gegeven?
Ze hebben geen uitleg gegeven?
-
- Berichten: 12893
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bestelling Sapph
Het kan ook niet zomaar. Vandaar dat Radar er al een onderwerp over gemaakt heeft: https://radar.avrotros.nl/artikel/veel- ... merk-60918
-
- Berichten: 576
- Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50
Re: Bestelling Sapph
Gaat verkeerd als iedereen in het tweede topic reageert.witte angora schreef: ↑26 dec 2024 12:42Dit snap ik niet helemaal, temeer omdat er een tweede topic is. Heeft de redactie soms de OP verwijderd vanwege dubbelplaatsen, precies op het moment dat jij je reactie plaatste? Dan snap ik het wel.
Re: Bestelling Sapph
Ik herken je probleem. Wacht al sinds 21 september op mijn bestelling van Sapph. In eerste instantie weken aan het lijntje gehouden, bestelling ontbinden en geld terug krijgen is niet mogelijk en nu is het radiostilte. Veel slappe smoezen ontvangen en nu reageren ze nergens meer op.
Re: Bestelling Sapph
Op dit moment wacht ik sinds 1-1-2025 op een bestelling van Sapph (GEEN PRE ORDER) juist allemaal uitverkoop items. Tot op heden zowel geen bestelling als contact kunnen krijgen met de webshop, zie hierover meerdere klachten hebben sinds januari van dit jaar dit probleem al meer mensen?
Ik had het gekocht met riverty achteraf betalen, dit is waarschijnlijk mijn geluk dat ik nog niet betaald heb. Ik kan alleen doordat Sapph niet reageert via welke manier van contact dan ook (mail, bellen of appen) ook geen annulering voortzetten. Hierover contact gezocht met Riverty, hopelijk kunnen hun het oplossen voor mij.
mochten er meer mensen zijn, hoor ik het graag.
Ik had het gekocht met riverty achteraf betalen, dit is waarschijnlijk mijn geluk dat ik nog niet betaald heb. Ik kan alleen doordat Sapph niet reageert via welke manier van contact dan ook (mail, bellen of appen) ook geen annulering voortzetten. Hierover contact gezocht met Riverty, hopelijk kunnen hun het oplossen voor mij.
mochten er meer mensen zijn, hoor ik het graag.
Re: Bestelling Sapph
Hallo,
Ik ben al sinds 12 oktober 2024 met Sapph bezig. contact kan alleen via mail of app, je krijgt de standaard antwoorden terug als je geluk hebt. Bestelling kwam na 7 wk binnen (de helft) en ook hier ging het om afgeprijsde artikelen dus dat is geen pre order. Heb toen vooruit betaald dus moet nu nog steeds dik € 100.- terug hebben. Begin dec. de retour terug gestuurd en we zijn alweer 1.5 mnd verder en nog steeds niets gehoord of mijn geld terug. Ook heb inmiddels al weer meerdere keren contact proberen te krijgen maar helaas.
Ik ben al sinds 12 oktober 2024 met Sapph bezig. contact kan alleen via mail of app, je krijgt de standaard antwoorden terug als je geluk hebt. Bestelling kwam na 7 wk binnen (de helft) en ook hier ging het om afgeprijsde artikelen dus dat is geen pre order. Heb toen vooruit betaald dus moet nu nog steeds dik € 100.- terug hebben. Begin dec. de retour terug gestuurd en we zijn alweer 1.5 mnd verder en nog steeds niets gehoord of mijn geld terug. Ook heb inmiddels al weer meerdere keren contact proberen te krijgen maar helaas.